FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Sunday, April 20, 2008

:: alaaa. aper sgt yang ada ::

Erm…

Perlu atau tidak mende nih. aku xtau. Tapi once da sampei kt telinga aku. so aku nak or xnak. Kena gak bgi pendapat aku. coz aku bukan lah orang play safe or terLALU playsafe… I’m kind of berani matinye orang k.. uhukz!!

Antara nk silent or not. Soal kedua. Yang pentingnya da way how da information delivered. Orang xnampak ape yg cube nk dibawakan. Skali bile dicari titik tengah. Terus ala2 konsep mengelak & ‘terlenting jari’. Aiyoooooh dik!! Ape semua nih. nak kate hot sgt para ‘panel2’ nyer, xdela ape sangat perlu dibanggakan. Coz publicity yang sangatlah cikMURS2(orang kate, aku pon kate begituh jugakz). Nak catat rating katenye. Huh~ REKJES sgt!!

Aku xder ape pon nk dikomenkan. Coz aku suke ngan mende2 controversial nih. makan idop ngan controversial barula ‘selebrity’ namanya. Dri aspek lain. Aku der terbace, bahawa sifat umat nabi nih. sekor2 xmoh kalah... Orang lain nk, dia pon nak gak. Walaaaupon dia tau yang dia tuh DEEJAVU.. aku pon xtau nk ulas camne kaitan deejavu tuh. yang penting depa tetap ngan LABU nyer**matila ko diela. Kenangan terkenang*ops!!

Best sgt bile ader ramai orang ‘concern’, rasa cam diangkat martabat kan. walaupon sbuk dicanang

"...Saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan..."

How can it be??! Adatnye, guru kena mengenali anak murid. Xkanlah orang nak memancing ikan tapi humban kail dipadang pasir. Tuh DUNGU namanya. :: FULLSTOP ::

K la, yang hangat itu kita hangat kan. yang suam tuh, kita perhangatkan… pesan aku satu jer…

"...haba pendam boleh kehabisan. Rasa dendam xder kesudahan. Jika hendak dipasangkan jauhari. Pasti dengan manikam yang dia hendakkan. Angin utara sungguh berbeda dengan angin selatan. Sekuat mane ia bertiup, pantai timur yang teruk terasa. Sisir barat dapat bahana..."

Sekian~

No comments: