FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Sunday, March 30, 2008

:: myWISHLIST ::

Huh.. sebagai manusia, kita ada hasrat dan impian. Begitu juga ngan aku. aku mengimpikan semua apa yg diidamkan selama nih jadi kenyataan. Ada ker individu yang juz menanam impian, then huha huha bagai nk rak. Tapi jalan kea rah nyer YANG ADO!!!. Ader tuh memang la ader, tuh namanya orang x der hala tuju, & xder pedoman. Stakat hangan2 jer, wat per kan.. kot2 dia ader saling kait ngan matjenin kot. Manila tau kan.. tuh yang ader gagak xsada diri mau jadi rajawali*ops!! Masuk citer org lak**

Skrg nih, memandang aku keadaan aku yang agak stabil. Sejak2 ……(hanya aku & dia mengetahuinya) aku ley rasa betapa indahnya berada di bumi sini. Bukan irbid la tapi*ops!! Wuteva~ aku tetap diriku seperti mana yang org2 kenal. Xder ape yg berubah pong..boley!!!

Semalam, aku baru balik dri amman. Coz I spent my weekend kt amman jer. Nk g tempat len xmampu(masa & fulus) nih pon org ajak, kalo x… xder la nk g amman tuh kan**propah sgt** sempat gak la jejalan sesana sini wewindow. Window apa xtau!! Poket kosong kita wat la cara poket kosong, jgn la nk jadi gagak pulak kan** matila ulang siaran** jeling2 jer la gamaknyer. Nk memiliki apa yang dilihat, menanti si dia bersama, baru la dpt. Tuh pon byk songeh. Eiyyyyyyyyyy geram seyh!!! Anyhow, yg telah dipandang akan ada dlam genggaman jua nnti. Hehehe

Tuk kali nih, aku lebih nk b'citer ape yg aku nk sgt reach b4 aku balik msia in dis summer. aku kan METRO, ko xtau ker?!! set2 metro nih kan strong corncern ngan mende2 appearance nih. perlu ker nak sama2 kan ngan RETRO tuh??! ala2 selekeh gituh kan…kemut pon iyer gakz. abiz kt orang lain xper, diri sendiri seem as sampah** sapa xtau**

owh ya, jgn masuk scene orang nadzeem. Awk ngan stage awk, yang sampah tuh, biaukan ajer dia berulat & tambah HAUK…**carut diri sendiri**

As dlm previous post(waaah, considered post kah??!) aku der letak aprils’ wishlist. Then aku tak sempat nk letak lagik beberapa items. Coz ade beberapa perkara yang perlu dibuat terlebih dahulu. So, tertinggallah ia buat sementara masa. Berbalik citer spending weekend in amman tuh, aku diperkenalkan ngan product CLINIQUE & BOTTEGA VERDE. Both is beauty products. Satu dri USA, satu prom*English kamps!!** ITALY. Tuk yg Clinique, aku try gune yang ini…

coz asalnya nk ilangkan lebam bawah mata, then bile piker balik. Erm…… nope komen..~~

Tuk yang BOTTEGA tuh lak, aku beli(yang nih beli sendiri tau!!) lips glosser.kaler pink* tetap!!** cz flavor dia ok, aku amik la pink. Nk kaler silk white, cam f*nd*k jer rase nyer. Ewww!! Xmoh aku…… kang nk kissing kang, trus ilang selera, hahahaa**propah xhengat dunia kan**

wahai teman2...igtlah kempen ikhtilat dahulu erk, jgn masuk angin kuar asap **hidupkan ikhtilat sifar!!** dengan seruan sungguh2…

--broSHER(pepandai la korunk erk.ejaan aku nih fail!!) Bottega..anti age tuh, org len pakai erk, aku xpakai, sbb aku mmg sedia muda lagik..uhuk!!!--

xder laaa...Bukan tuk mende2 tuh la, tuk bibir ku yang kering ini occay!!! Xder maknenya nk kiss2 nih. coz kita maseh terikat ngan batasan perjanjian. Xley nk langgar2 janji, berdoze… setia x aku??! miahaahah. Wuteva lah kan. nadzeem tetap nadzeem yang setia. Boley!!

Pas 2 items tuh, aku ‘amik’ satu beg adidas. Nk kaler itam. Dpt kaler titanium(as tertera kt tag beg tuh)… ntah hape ntah. Asal nk carik beg jer, itam mesti xdpt. Abis stok la, last beg laa. Itulaaa, inilaaa… sumer stores cam VAVIES jew… len kali, sedia la stok byk2. Sediakan tuk aku nih ha… sengal laaa. Nak xnak, kena beli gakz, coz beg aku satu tuh, dah nazak bebenau. Owh tuhan… bila la ia nk ‘mati’. Hahahaa. Nk la gakz aku pakai(merasa) beg baru… angah ngan atin jgn jelez!! Abang ader beg ADIDAS baruuu… huahahaha

K la, tuh je kot… nih adalah wishlist of da month. Ader beberapa bulans agik b4 pulang. Aku nk gakz pasti kan mende2 nih ada dalam tangan aku. tuk di eksen2 kan kt ‘orang’ tuh… tgok sapa agik meletops. U or me…?? then nnt, xley nk share2 erk. sendiri punya, sendiri pakai. Nk, beli sendiri or peroleh sendiri. Wat la aper cara pon, menonggeng, menelungkup,meniarap, mengepak, ikut suke ko la kan!!, as long u xpakai my stuffs sudeh. Hahahaha**kemut mode**

Ulang suara my wishlist(april) :-


1) Nex hair treatment appointment.


2) Billabong shorts


3) Quicksilver wallet(summer or spring collection)


4) Kasut jalan2 ADIDAS


5) Beg NIKE 90 n PUMA.


6) Cukupkan koleksi Clinique as below.


7) Jadi ahli tetap BOTTEGA.

No comments: