FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Sunday, March 23, 2008

:: aku XSUKA ungkit!!! ::

Setakat kawin free, xkesah la weyh… salute beb, pandai cover. Ditangkap di tanah air sendiri. selamat ‘Bersama’ di Negara orang. budget sangat kan… xyah wat kenduri besar2.. sahabat handai pon tertipu, kaum kerabat terpaksa menipu. Walhal muka penuh ngan rasa malu.


Bukanlah ape yg dipelajari itu menjamin segalanya. Lagi tinggi level, lagi besau bapak SETAN yang dtg…

Benua sana, cerita cenggini. Benua sini, cerita camtuh. Sampei bila nk jadi pelakon??! Cakap jer la kawin kt luar Negara tuh kerana terpaksa. Kan senang. Nk selindung2 lagik wat per??!

Kan men lagi la komen orang itu ini. Kan tuhan da tunjuk. Malaz nk komen byk2. Aku nih pon xtau camne hala tuju kebahagiaannya. Hopefully, lebey bersih sikit la dri anda erk… yerla, dibumi anbia la katekan.. huhuh

Bukan sengaja nk masuk campur umah tangga orang. yer!! Memang da sah jadi pasangan hidup(terpaksa kan!!!). seb baik ader set2 family yang mmg dri pelakon handalan Oscar… xder la pecah lobang…. Tul x?? asal x kahwin jer terus time ‘kena’ dulu tuh. hahahaha. Nope komen.!!!

Malu ngan kaum kerabat la tuh kan?? *ops!! Then balik ‘rumah kedua’ , Nyusahkan kawan2… haiyooooo. Ape sumer nih??!

fullSTOP!!!

:: cerita ini sekadar untuk pengajaran untuk kita semua... berlaku dihadapan aku... dan aku xsuka untuk mengungkit asalnya... memandangkan kerana ada manusia yang tidak tahu menghargai insan lain... aku post gakz perkara ini... tiada kena mengena dengan yang mati mahupun pitam... ini adalah corak2 yang dilakarkan oleh sepasang manusia yang berkasih... malangnya, tuhan lebih mengetahui yang terbaik untuk mereka ::

:: tidak berniat untuk memburuk2kan mana2 pihak... selamatkan la diri anda dari ZINA.... plzzzz kawan2. u'r my frewn... i luv u all... sori to say dis... ::

No comments: