FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Tuesday, February 12, 2008

:: TeAm ::

..salam sumer..

Owh yer, ader yang geram ngan aku ruper nyer??! Kenapa erk?? sbb pembahagian kumpulan rumah sukan?? Cenggituh?? Ok la, malaz nk citer panjang. Let me tell how aku bahagi2kan da groups… igt senang ker nk bahagi2 kumpulan nih… 3 jam buat, tersengguk2 aku depan monitor nih.. anyhow, camtuhlah adat orang bekerja.. sesape pon sama jer. Xpikir mende lain jer pagi petang siang malam, yg dok bermain dlm pala hanyalah kerja @ tugasan…

Ok… let me explain n make a very2 open statement, peduli ape aku kalo ader yg tersentap atau terasa. Biau dok terbukak minda tuh sikit. Biau terbentang satu perkara yang dinamakan sbgai mentality MAHASISWA<- topic hot era kini.. kemana2 jew aku g, TETAP ngan konsep penceritaan MAHASISWA nyer. Nih adalah gejala +ve rentetan dri program PERTAMA… syabaz… atleast ader gakz, bahan bualan ‘berisi’ dri trus ngan rengekan2 ngengada nk disua2kan geseran*ops!! Matila DATING** sapa xtau..

Tuh part lain dah la plak, aku nih nk citer pasal pertikaian senarai nama kumpulan yang telah aku buat last week. Weyh, xsenang tau nk buat mende alah tuh… nama sikit punya banyak. Then nk ader klasifikasi lagik… hebat fizikal, mantap mental… luaran dalaman mesti seimbang. Bak kate rule pembahagian nama2 ahli kumpulan… sbb xmoh ader jurang kekuatan antara kumpulan.. ok fine. Aku ikut jer guide yang dia(depa) nak…

Tapi aper kan daya, human never feel enough or sentiasa xberpuasan hati… kata aku nih pilih bulu la, berat sebelah lah.. amik orang itu orang ini as teammate aku lah… haiyooooh!! Aper sumer nih?? aku xder nyer nk pilih2 bulu cam orang2 terdahulu ittiew. Very da bukan my class tuk men pilih2 kaseh nih… btul lah kate aku nih pilih2 orang tertentu as my teammate.. sapa orang tuh?? bagitau ckit… kot2 btul ker, kot2 men speku2 ker. Kalo btul aku cakap btul.. kalo salah, xkan aku nk cakap btul plak kan..

One more thing, aku juga bukan set hanjing2 yang gila bayang… sekali lagik, bukan lah HANJENGz yg gila2 ngan bayang!!!! bukan nak kata aper lah, jika btul lah kate aku nih cam ala2 saje nk jauhkan ko dari orang situ, orang cnie.. aku ader lagik bgi cara boley aku buat lah, xder la ngan bahagi2 kumpulan nih kan… HINA sgt!! Nope my style occay!!

Bukan skadar mental padu, fizikal jitu jer… IQ & EQ dalam kumpulan pon aku kena equalbalance kan… kang kate kite nih taruk n bagi ahli2 kumpulan dia set2 yang BENAK**motip kaw memperkecil2kan orang lain, hebat sgt kah kaw tuh??! sila igt orang lain skali erk.. even yang awak tuh dah tahap MELETOPs nyer IQ.. xyah nk pelekeh2 kan credibility orang erk.. sesuka suki jer… vavies sgt ferangai…

Nih dah mula dah naik hangin KUS KUS aku nih, b4 anything happen… rather be stop jer.. kang lagik byk mende2 puaka tersembol kluar…

Sekian… da~

:: segan la plak nk tayang my new hair look… huahahha




:: prosess ‘penggodaman’ rambut aku versi Jordan.. 1st tym nih Jordan hairdresser touch my hair.. kalo x, seblum nih.. HAREM aku nk suh depa wat kan… maklumlah kan, takut la jugak.. kalo depa buat nyer rambut aku nih KONSEP unta padang pasir. Xpon dirompol2nyer my lovely hair nih cam ekor keldai*ops!! Ader kew??! Uhukz!! ::

No comments: