FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Monday, February 18, 2008

:: owH biLiK kU ::

...SALAM SUMER…

Akhir dpt jua aku mengembalikan keadaan bilik aku dlm keadaan terkawal.. xde lagik dah ala2 tongkang hazab @ pecah rumah… coz kite nih bukan kaum kerabat tikus yg ley dok menginap dalam wut da messy place… very da… ader tuh siap ader path way sejibik cam laluan cencurut dlm bilik nyer, selebey ruang yang ado, adalah ngan taburan sampah sarap!!!*ops!!!



--dah xtau dah nk cakap aper ngan keadaan nh..lidi yang tajam2 tuh bertaburan...gunting gantang(ade ker kata ganda nih??!) berselerakan..--

Nih bukan nk cemuh mana2 pihak. Baik nyer adalah tuk diri sendiri jua… buat apalah kita nk citer pasal orang kan, cam la kita nih hebat sgt.. tul x??! so, chermin2 kan diri. Motivasikan diri. Ekspresi minda… boley!!!


--c... xsanggup aku nk tgok... apatah lagik mnginap didalamnyer...--

Semggu lebey tau, aku dok dlm suasana yg tidak keterkawalan… tonggang langgang xyah cakap lah… nek serabut kapla aku nih… toleh sni, nampak kertas itu. Toleh situ nampak plastic ini… haiiiiyooh!! Vley mati woooo idop dlm tempat cengginih… aper yg boley aku buat sebagai manusia yg diciptakan dri tnah, adalah menyemaikan benih2 sabar… agar tabah & cekal… kalo xtabah @ cekal… tsunami la gamaknyer… sumer orang aku hanginkan nyer…matilaaaa..

--yeahhhh!! bilik aku sudah boleh di diami oleh manusia, bukn tikus, kala mahupon ular--

Nantuk la plak nih… actually, tadi baru jew abis meeting ekspo kebudayaan universiti yarmouk 2008. Kali nih, aku dpt kluar dri kepompong aku sendiri. Coz aku ditugaskan tuk mengendali bahagian perSEGARan… dan nak bgitau, FINALLY!!! Aku dpt gakz dis department… puas aku tggu… huahahha. Kalo x, persiapan teknikal jew la aku nih… yang len xder dah nih… huhuh memula tuk semua, aku ucapkan byk2 terima kaseh kt pengarah… kerna bgi peluang tuk aku explore ‘bidang’ lain….


--taraaaaa, inilah dia hasel pengemasan yg telah dijalankan selama 30 min...--

K la, xder aper dah nk cakap nih… juz tgok2 pic jew la erk… keadaan bilik aku tym melaksanakan kerja2… dan keadaan selepas tamat segala acara hari keluarga 2008…

Sekian,

nadzeemydeal

No comments: