FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Sunday, February 24, 2008

:: CoRat CoReT suKan (iii) ::

Koment aku bout acara balapan,

Mmg acara nih khas dibuat untuk dak2 rumah KUNING… 90% acara balapan.abiz di sapu oleh depa… HANJz sgt!! Nih set2 cocok dadah nih.. buat penganjur. Mostly adalah Dr to be, sile kite buat urine test b4 game… kalo nk buat skrg pon xper jew… bukan ley caya yg menang byk medal tuh… ntah2 sumer ‘mende’ di amik.. tuh yg kuat & gagah di balapan tuh… balapan jew laa, kalo arena ‘tut..tut..’ xtau lagik kan.. miehahaha*sensored* Tuk membuktikan ketelusan penganjuran, sile buat ujian air kencing kt semua pemenang… huahahah(^_^)<- matila xpuas hati lagik nih!!!

Xley truskan panjang2 pasal xpuas hati nih… nnt mula laaa. Huhuhu. Da faham sgt dah dak2 cnie camner.. redha xredha, pasrah xpasrah… da kalo name nyer xder semangat juang. Sampei bile pon akan jadi TINKOSONG… bunyi banyak & memekak tapi satu mende pon xder HASIL… tuh jer as penutop tuk ulasan balapan aku…eiyyyyyyyyyyyyyyyyy…!!

Acara lain yang aku masuk. 4x400meter(sweet memory ever) tapi xder rezeki. Ape2pon aku tetap puas hati ngan diri aku… dan 4x100meter… 2-2 acara berganti2 nih, aku pelari ke-3. My fav position too… thanx guyz(teammate) coz boley buatkan aku berasa ‘puas hati’… korunk mmg meletops... Boley!!! Selain tuh, aku masuk gakz tali talifullstop!!! Asal la tarik tali nih xder ikut kategori kan… bukan ader timbangan kew kalo men tarik tali… seingat aku. main lapan orang. tapi xley lebey 600 kilo. Tuh tuk 8 orang laaa. Kalo semalam nyer, ader 5 orang sebelah.. so, kire la sendiri erk…pepandailah nk letak baper kilo pon, kate MAHASISWA kan… hehehe

Tuk akhirnyer, ader beberapa belakang tabir yg perlu kite singkap..

· Dan2 jew ader yg kua ikut BKAN lain nyer aktiviti… ader udang sebalik batu la gamaknyer…*ops!! Xcukup kew ngan HUDANG2 kt BKAN sendiri…

· Tym nih la, nk bershopping sakan kt sana snie… maklumlaa, byk sgt buat haseil ‘kerja’ kan. tuh yg xNYUMAN2 nk sesoping sakan tuh… kalo join game, sedinar pon xabis tau..

· Ader orang main x all out, sbb tiada orang tersayang yang bisa beri inspirasi kepadanya..sapa la tuh kan??! hehehe.. (^_^)

· Sape yg pitam(tuhlaaa hyper aktif sgt..hahah)... sape yg sakit2 tym sukan tuh. len kali amik br8 1st , b4 join games… kan dah masing2 xcukup itu ini.. seb baik xder yang KOJOL*ops!!

· Pewnat bermatian2 nk menang game.. alih2 dpt buah 2-3 biji.. baik kemenangan tuh bgi kt UMAH HIJAU…itu pon buah sitrus… huahaha

· Acara lompat tinggi terpaksa dibatalkan atas beberapa sbb teknikal.

· Tarik tali patut nyer dibuat acara tuh sesape yg less than 55 kilo… bukan la set2 lawan badan XXXL…

· Baton larik berganti2 adalah baton TERBAIK yg pernah aku jmp spnjang aku menyertai acara balapan. Satu baton, ditaja oleh 2 penaja besau… LOYTAPE & AAkuikuikui

· Sesapa yang kerinduan tym main game tuh. len kali jemput & ajak2 lah orang tersayang erk..

Sekian.

nadzeemydeal

No comments: