FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Sunday, February 24, 2008

:: CoRat CoReT suKan (ii) ::

Bersambung episode kedua dalam hari sukan BKASJ 2008 (23rd feb)

Pas abiz jew perlawan futsal(playoff) bapak kejam… xder peluang kedua langsyung… huahaha. Sebenarnyer tgok masa gakz. mmg btul lah depa buat playoff, nih awal2 lagik dah tunjuk komitmen ‘menyeluruh’ ader hati nk wat liga kan… boleeyyyyyyyyyyyyyyyyy..BLAH!!! Dalam 1st game nih umah aku(MERAH) menang… yeaaaa!!

Game ke-2, is pingpong… single. 2 orang. satu rumah antau 2 single player. Game paling lama nk abiz. Coz main liga. Mende yg asalnyer mmg ley siap cepat. Tapi atas gara pengurusan gym yang LAHAR… boley main ngan satu table jew. Asalnyer janji nk beri kami 2 tables. Tapi HARAM disediakan(bukak table).. dah la tuh, dri awal kami datng xabis2 ngan king control nyer… camlah kami student2 malaysia nih xtau nk gune facilities yang ader…syi*L sgt!!! Negara kami lagik maju laa HABANG oi~~

Dalam game nih. rumah kami memberi ruang kepada rumah BIRU..1st & 2nd is depa. N 3rd & 4th is rumah MERAH. 4-4 yang masuk final, masing2 dri rumah merah & biru sahajork… rumah lain ntah mane ntah pegi nyer…hampppppppppunn!!

3rd game is volleyball… my fav game ever… tapi apekan daya hanyalah kalah dipermulaan. Bgi laluan kt orang len la plak… whose more deserve to win dat game… satu perkara yg perlu dlm any games is. CHEMISTRY among player + SKILL(bout dat game) yang kaw ader… kesimpulan nyer, kalo benar pon kaw tuh star. Tapi xder chemistry & skill xcukup(mantap).. putih mata la jawab nyer… aper2 pon, saingan sengit time final volley mmg besh… caya korunk..walaupon bukan dak2 rumah aku yg main, tapi atas dasar semangat sukan.. aper salahnyer kite memberi sokongan kan???tuh name nyer ikut tema UKHUWWAH INTERAKTIF hhuhuhu

Game lain2 pastu adalah. Gusti lengan & basket ball.. 2-2 game nih rumah aku(MERAH) menang… congratz guys… overall, tuk acara gym(gelanggang) rumah MERAH mengungguli<-btul ker ejaan nih.. sori la, saye nih ejaan mmg fail dri dulu lagik… settle acara gelanggang… kami siswa beralih tumpuan ker acara TRACK pulok… waaaah, besh sgt dis acara… aku suke… men larik2 gituh. As I said b4…

Acara padang/olahraga memulakan acara sekitar jam 230 petang… dimulai pembuka tirai ngan acara 1500m berlari… terbuka. Xkesah la kaw nk anta wakil rumah ko baper orang.. yang pentingnyer, ko gasak jew ramai2 atas track tuh… ala2 melepas kan kambeng pon ader gak..*matila carut diri sendiri jugak… hiehahahah**

Aku masuk gak tau acara 1500 nih, tapi juz separuh jew laa. Nk amik mood larik gamaknyer*matilaa alazan kan!!* tapi siyes. Aku mmg minat acara jarak jauh nih. tapi memandangkan ader lagik acara len. Aku xley la amik port sgt… dpt lari2 ala2 kada tuk 1500m nih pon kire ok laa. Huaahaha… xder la buang energy tuk next category nnt.

Aku xtau sgt keputusan acara track secara keseluruhan.. n tau naper?? Sbb dak2 rumah aku. rumah MERAH tuuuu.. xder langsyung semangat kesukanan dlm acara BALAPAN… cam ____ jer sekor2. Geram weyhhh!!! Kite punya la beria2 nk byk balik atleast satu medal, tapi YANG ADO!!! Juz harapan tinggal harapan jer la… paling ok pon acara balapan tuk rumah MERAH is acara 100 meter pecut.. dpt SILVER… jadi laaa. Dri xder aper2.. acara lain yg rumah MERAH dpt is lompat jauh. GANGSA

Aku sgt2 xberpuas hati ngan prestasi ahli2 rumah MERAH kt balapan… trus nk masuk rumah BIRU..boley!!! nk masuk rumah KUNING mmg xboley… xkan lah depa nk terima orang xhebat cam aku dok skali ngan ahli rumah depa kan.. nk masuk umah HIJAU lak.. kena piker berjuta2 kali… huahaha.. layak ker orang cam aku nih masuk rumah HIJAU*ops!! Cha alip ba wao ta….!!

Bersambung..

No comments: