FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Monday, January 21, 2008

:: sAPe GaY?? ::

…salam sumer…

Owh yaaa. Nih sbelum nk kluar g book for lines confirmation(bowling). Aku nk tinggal kan sumthing yang akan ku letak jups agik, pas aku balik dri AMMAN… tajuk nyer agak berat(mmg berat pown), sensetif & macam2 lah >gituh2 APEX<

Yes...!!! aku nk bgitau kt orang2 tertentu itu. Yg selalu masuk blog n bace post aku. then dia bgi komen serta lontaran idea + pendapat via mesej(sms, mms) mahupon email, mahupon YM… xtau la kalo dia(depa) jew berfikiran camtuh.. atau yg len pon sama kan. post2 sejak dua menjak nih cam ala2 tema bersangkutan ngan GAY plak kan. owh ok!!! Fine… itu pendapat korunk, n pendapat setiap individu adalah berbeza… Cuma nk bagitau, kalo itu yg korunk fikirkan, xper laa. Kite terimaz jer laaa…

Tuk menghangatkan lagik perkara nih(hangat katenye!!!) wuteva la kan. pedulik n kesah kew aku?? YG ADO!!!! Boley! Persetanan serta ketidakpedulikan kata2 sudah menjadi unsur untuk memakan segala kritikan2 itu… aku mmg nk tau aper pendapat orang, dat’s y lah aku letak isu2 HOT nih. kalo yg baik & ader pandangan bout several post yg da diletak kan disini. Maka, dengan segala hormatnya dipersilakan (tuk bgi pendapat )^_^

Aku pon xperasan sebenarnye yg post sejak dua menjak nih cenderung pada kisah n penceritaan hidop GAY… erm… kelakar tul laaa depa2 nih. xde mende lain ker nk carik(siratan sbalik post) mende tuh gak yg dia dpt gali**matila oGY ahmad daud** terlebey gali nih, btw…it’s still cool beb!! I really appreciate. Kalo xder isu nih xpersoalkan, xder post nih & akan akan akan datang… atleast ader material tuk dishare dalam blog nih. THOUGHT sharing. Sharing a THOUGHT ..

Perspektif manusia berbeza, as I said b4… tuk akan dtg lagik beberapa jam nih.. aku nk share ckit bout isu @ tajuk

“… ade GF tapi in da same time. Ader BF gakz…”

Aku ader bace beberapa post n article bout dis isu, besh plak tajuk nih… kikiki. Sbb kt cnie. Aku pon ader nmpk ‘perjalanan’ title diatas, dikalangan kawan2 aku dibumi kinanah nih**waaaah. LEBEY hangat dri BIASA nih**

Aper2 pon, keep +ve thinking… KENAPA jadi camtuh, KENAPA ader yg terlibat KENAPA. KENAPA n KENAPA… dia byk sbb dari SIAPA. Xperlu persoalkan siapa dia. Tapi kenapa itu yg jadi persoalan. DIMANA pon xder dlm ruangan ini. Is about KENAPA….

Legend:

GF-> gurl fren

BF-> boy fren..

1 comment:

Anonymous said...

salam..amboi
kesah hidup gay katanya..

well semua orang hidup ada pendapat sendiri..tak kisah.yang penting macam mana diluahkan perasaan itu.jagn sampai ada yang membenci.dan jangn sampai bermusuh2.

pada yg tak suka.tutup mulut.tutup telinga.i dont jaga seluar dalam u..u hand off my thong..opss.

btw nadzeem..galak ko main bowling..rugby tanak main?