FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Tuesday, January 22, 2008

:: BF vs GF ::

Sorie bebanyak.. semalam balik jew dri AMMAN igt nk letak post. Tapi memandangkan ader keghojew lain. Teman xsempat & terase ckit bibit keMALAZan yg teramat sangat. Lantas ku pendam n simpan entry tuk pagi2 GADANG nih**matilaa salah guna istilah**. Anyhow, suke aku la nk gune word aper pon kan, kaw kesah?? Aku xKESAH!! Boley~~ :-)

Juz direct to da main point<- kite tgok sejauh mane DIRECTnyer, selalu nyer TETAP ADO penyimpangan nyer kan**matilaaa carut diri sendiri** ReKjes sgt kaw!!!.

Ader GF tapi in da same time ader BF. Huh!! Camner erk mende nih boley berlaku?? Satu mende kt cnie. Aku xmoh citer pasal orientasi. Sbb ia sumthing yg subjektif. Buat aper nk citer kan. kang salah kang(lebey banyak salah nye)aku gakz m’YESAL*motip!!**

Susah sebenarnyer jadi nadzeem aidil nih kan*matila feel datin seri SITI**. Bukan aper, macam2 la org kata, dek kerna statement2 aku yg terdahulu(aku xmoh get married). Aper2 pon, credit tetap diberikan kt diriku inniew**pose2 merak sat nah!!* sbb aku xder kesah aper kate org, aku hanya merelease aper yg ader dihati aku. biau org tau. Sbb aku bukan set2 memanjang pendam kan. kan KIMIE kan**sinis & snake eye, boley!!!**

Satu mende is. Aku xder GF mahupon BF(boy fren) “in bracket”. Kalo GF & BF in commonly used quotes...aku ader wamai bangat. Yerlaa, da kate kite nih mesra2 alam n peramah kan. ramai la fren2 nyer. Waalaaaupon!!! ::sob3::

Anyway, hak masying masying la nk anggap aper pon, kite nih berkawan n nak berkawan ngan semua orang, tanpa ader perasan anti mahupon diskriminasi. Kerna ku pernah merasai keadaan ittiew suatu ketika dulu. A long2 time ago.**flash back**

Ok2, kan da meGHABAN kemana pon aku xtau. Kt atas tuh, aku nk cakap keadaan semasa aku skrg nih.. aku xder GF n xder jua BF. Nih statement aku occay. Sesape yg kureng bersetuju, atau sangsi. Sila tampil kehadapan, sambel bwk kan aku mic. Tuk kite same2 buat PC**kaw diva kew!!**

Ramai lew jugak member2 yg aku kenal ni(lelaki). now, kite citer pasal laki as subject matter nyer. Pompuan as sub-matter. Depa ader aweq2(boley kew considering by dis term??)… kire halal lah erk. asal kan korunk faham n Nampak per yg aku maksudkan. Xfaham or xnmpak. Nampak kaw tuh DUNGU… suh blaja ibunda, ko blajau bahase UGANDA*ops!! sapa xtau**

Aweq2(waaah. Ramai sgt kah???!) bukan calang2 orang. dikalangan celebrity pon ader nih. yerlaa, muke melerTOPz n HOT kan, sumer orang nak. Sesape yg set hazabul2. Makan hati berulam jantung jew laa. Berkuuuulat mata tgok “laki” sendiri kehulu kebaghuk ngan pompuan. Sentaaaaaaaaaaaap sgt!!!<-matila balik apartmen bercekau “lakibini”. Sapa laki sapa bini pon aku kompius. Huahahaha

Tuh baru celebrity. Lom agik berawek kan golongan ViP VViP. xmoh kalah kan. bagi aku senang ja… aper pon title yg ko dapat genggam. Mampu kew kaw nk bahagia & gumbirakan dia hingga akhir hayat kaw nnt. Bape ramai sgt la anak n zuriat yg termampu kan. jgn bela n ternak2 udah laa. **ops, TORPEDO terlepas**

Nnt bile orang tny,

“… anak dah baper orang?...”

“… boley la cukup satu fadang bola…”<- tuh diaaaah kaw

“… oit!! Baru kahwin setahun pon xsampai, anak da berbondong2 kew??...” telan aiyaq liuq, rolling eyes.

“… anak ikan la…” pitaaam~

Tetibe aku terfikir. Dbuatnyer nk dihimpunkan dua2 skali kan. konon2nye as research la kekdahnyer. Antara laki ngan pompuan. Sape yg miliki tahap kechemburuan yg tinggi menggunung…hahaha.


Xyah bgitau pon, mmg dah ma’ruf ladaikum kan, saper yg ader sikap JELEZ2 xhengat dunia nih... lebey dri segala makhluk di alam fana inniew. Kuikuikui**lariiiiik**

Bukan aper, tujuan kite letak derang 3 orang nih bawah satu roof. Juz nk tgok catfight ja.**stone fire sgt kan!!** BF or GF yg melerTOP @ tiptop. Becakar-cakaran la gamak nyer. Xpon, banglo(huhu, banglo?? sapa la empunya tuh kan. eiwan!!! asal senyum??!!!) ader 4 level(ground floor, excluded). Devided into 2 levels each. Yg baki satu level bgi jew kan aku nih ha.*greedy & materialistic ** korunk truskan idup korung laki bini. Aku juz tgok as pemerhati. Agak2 ader yg nk mati tuh, bgi la no acct kat aku erk. biau aku yg uruskan harta kaw, pas kaw mati menemui rabbul izzah dialam sana nnt… kuikuikui

Paling2 pon, penama atas harta warisan. 70% belong to me pon ok jew. Besau tapak tangan talam ku tadahkan.**matilaaaa**

**fullstop**

Ader gf, bukan satu yg boley dibangga2kan pon, byk da skrg nih, ada GF tapi sumer2 tuh RINA jer kekdahnyer. Bak kate PARI. RINA jew KONSEPnyer!! Xgituh kak PARI yg amazing??! Amazing sgt kah kaw. Wahai ikan leper?? Tapiiii TETAP berbiso kan……part ekornyer sahajalah laa, part len.. yg ADO!! Gemalai sgt kan*ops!! Hampun naaaaah!!**

Ramai da lah sekarang nih. kalo dok ngan kawan2 laki… mula la criter yg awek(kapel) dia nih hot la, marvelous lah aper laaa, naik KOMBANG tokak den nih hah! Motip kaw nk citer pasal betina kaw chantueq n HOTTIES sgt. Syiaaaal la kan. yg malam2 hari kaw ngan HY*K*L tuh aper plak?? Hot sgt laaa betina kaw tuh?? walhal. Makan luar. kalo dia hot... asal ko ley nk kt HY*K*L lak?? Xyah la weyh!!!**emo la plak**

Yer2, aku xpatut mention nama kt cnie. Btw. ia bukan nama sebenar(BNS) pon. Aku maseh ader perasaan lagik la, perasaan tuk menjaga nama baik kaw. Walaupon kaw tuh kekadang bersikap kebinatangan sesame manusia*ops!!!** wutevaaa. Dis is not personal field erk. sowieeeeeeeeee

Kenapa erk jadi camtuh? Xcukup baik lagik kew awek kaw tuh? punya la dia jage kaw. Makan minum. Pakai tidoq*ops!! Terlepas**.. tapi ko ngan xder perasaan nyer menyelar hati dia tanpa dia sendiri sedari. Kaw xrase ko nih cam hanjing yg dilepaskan dri jerat kew??**extremely metaphore** huehahaha

Xder laa, aku xder kesah sgt… kalo ko nk ader selain dia. Tapi xder la sampei MAKAN LUAR. Xlama pon mende tuh. sekejap jew rase bahagia(xbahagia pon sebenarnye)… baik la kaw berslow talk Kt both side. Kalo xmoh or malaz. Biau aku jew yg cakap kan..*BZbody mode**

Xsangka naaa(bgi orang luar). Lelagik kawan2 kaw yg da ‘lama’ kenal kaw. Aku yg kenal kaw baru baper tahun dah dapat tau ko camner.**ops!!** asal ko xbgi tau jer derang yg kaw ader 2-2. Takutkah?? Takut saham jatuh laa, takut ilang kawan laa? Ke takut ilang aper yg ko ‘pegang’ selama nih…**sowie, I need to say dat**

If aku la kan. aku cakap aku ader 2-2 skali. Nih incase KALO aku dlm situasi kaw. Sbb aku bangga laa, aku mampu conquer, 2-2 skali. Huahaha.**boley statement cenggituh??** tapi syang nyer, aku xder asset as u have, aku xder appereance as u r… pasrah sajork**gituh kan**

Lagik satu aku nk cakap. last but not least...Nk kate ko nih jantan METRO xder la sgt. Kuku berkeladak, hairy2 xreti nk cantas. Jerawat kt muka selambak. Tapi camner ko ley dpt aper yg ko ader sekarang nih erk?? men “asap2” kew?? Kt mane? Sempadan?? Johor? Pantai timor or seberang sana tuh??*mana xtau!!* matila aku…sujud nahhh.~

Aku bukan nk propah mahupon speku. Nih based on aper yg aku perhatikanlah… hauhahaha. Aku kan da great listener & viewer. Xtau kewwwwwwwwwwwwwwww??!

Erm… aper lagik erk? byk sgt la story ko nih. nnt2 la aku sambung, thanx coz jdi bahan aku. haha. Nnt kalo dad pt chinta sejati. Bgitau la erk… :: peace ::

No comments: