FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Friday, January 25, 2008

:: MooD ChOo-TeA (i) ::

..Salam sumer..

Huh~… fuh~… very da exhausted & totally tired sampei nk mengalunkan jari jemari kt keyboard pon dah bermaya lagik… walhal lenguh nyer tang lain, tapi TETAP ngan alasan bagai.**matila la malaz xmoh ngaku kan**


Xmalaz pon laaa, kita ader byk kerja pas men bowling kelmarin tuh. igt hape??! Kite xder material ker nk hupdate diz HOT blog*ops!! Berangan kan men nih!!!**… bersusun2 material ader kt folder blog nih. tggu masa, makan hati berulam jantung ja. Kang ada yg mati dek kerna kehilang hati.huahaha. xgituh kak MELLY*ops!! Sapa xtau**

Asyik kaw jer yg boley sentap2 orng, meh kali nih aku lak sentap kaw. Penangan laserina aku lama xguna nih. nih baru skrg nk gilap balik, ibarat menggilap medal2 yg barusan dak2 nih dapat dalam 2008 winter, bowling tournament.. merasalah kaw nnt yaaa!! Aku nk siap kan pasal kelmarin nyer post sat… tggu naa. Huahahaha**matila N<- A<- T<- E<- S**

23rd jan.. segalanyer bermula kesahannyer… nak tidow “seawal” 6pagi la kononnyer, setelah semalamannyer bermain snow bagai nk rak. Siap ader ferang, ferang ngan arab lagik. SYIRIA vs MALAYSIA. Aper2 pon, wakil2 msia TETAP BOLEY!! Pantang diajak. Laksana orang ngantuk disua2kan bantal empuk. Lagik xhengat2 dunia memasing nih. maklumlaaa, yang MENGAJAK nyer ARAB, yang DIAJAK nyer set HADIK2. Aper laaaagik**piker la sendirik erk,ops!!!**

Yang dok aku hangin tuh, ader kew boley dia(arab L<-- A<-- l <-- S mane ntah) mcuba tuk memasukkan kepalan ais dalam baju aku via kolar. Heeeello sund*Ls!! Baju n sweater aku tebal & tight occay. Kaw dinch Berjaya. Tambahan pula aku ala2 melawan gituh kan. ku tepis n SIBAK muka dia. Merasa kaw penangan aku yg padu itu. Tepat hinggap kt pipi dia…
**sibak is accent n9**

Xsedar diri, idoung xmancung pipi tersorong2,ader hati nk bermain baling2 snow ngan aku yg vass nih.. poorah!!! Bo layaaan!!! Nk men2 ngan aku, pastikan kaw tuh dah 5-6 kali naik stage genggam Grammy Award**matila Mariah carey kan** kalo stakat pencalonan pon YANG ADO!!! Baik xpayah…**feeling DiVa nih**

K k, abiz tang tuh na… nih citer pasai nk tidow nih… kita punya la pasang niat nk tidow. Sementara tggu kul 10 kang. Balik umah(bilik sendiri) around kul 430 pagi. Pas subuh. Sbelum tuh ader kt umah dak2 nih. masak tuh pemain2 bowling kekdahnye. Nk bagi tenaga kt depa. Kena la masak lite2 kan. aper yg termampu jer laaa. Aku & da gang. Sempat buat KARIPAP ngan mee goreng ala2 mat saleh…. Spegetti laaa tuh. bongok!! Ader ker arab nih makan mee kuning yg ader asid borik tuh*ops!! Isu sensetip!!!**

Sayang nyer, aku nih mmg payah nk tidow(nih da pewnat nih) tapi tetap xley nk tidow. Guling kiri, guling kanan. Xmoh gak pejam n lelap mataku ini… geram nyer. Aku xder nikmat ketiduran cam orang2 len… satu nikmat aku telah ditarik. Xtau la aper plak pas nih**berteleku memohon keampunan** boley!!!

Punya la bgi notis kat mista Eijam. Tolong kejutkan aku kul 10 pagi. Sbb nk take a little bit rest tuk men game sat g… tapi, da kate xley nk tidow tuh kan.. pasrah jer laa.. alih2 dia ajak aku kua men snap2 pic tatkala bumi irbid nih diselimuti blanket futeh… aku sbb nk tidow xdapat. Juz menuruti jer la kehendak Eijam ituh. Lagikpon, orang nk jalan chooti jauh kan. aper salah nye kalo nih tunaikan impian dia nk men selji tuh. kang kempunan kang, aku gakz yg rase bersalah. Hehehhe

Erm.. elok gak dia ajak nih. atleast aku ada la gakz pix2 snow versi siang hari… kalo x. malam n versi KAP LAM YA NGA jerla pix2 snow aku kan. tambahan plak, nih adalah snow yg lebat sepanjang aku ader kt cinie. Mana ley lepas feluang kan. haruz laa setiap angle n mase, camera tetap kena aktif. Xaktif, camner nk snappy2 snow kan.

Aper yang sempat jew la erk. pagi2(matahari memancar berdentum) maseh lagik soojuk yaa amek nih!! nek freezing tangan aku. waalaupon pakai handglove<- bukan sebarang brand taw!! Len laaa, ader tuh. glove tangan cap THUPAI SONGSANG*ops!! Maaf naa~


Bersambung part (ii)


Sekian dari saya.
Nadzeemydeal..

2 comments:

Anonymous said...

motif menepis dan melawan?! merase nikmat je sudeyh... org kate tu jgn memilih sgt. alang depan mate tu, SEDUT je kan puas tu nnti.

**oppsss... jgn nak salah tafsir lak eh org len, kang tau2 dah menomah je, bg mak cik normah kang**

oh ye, mujurlah dalam bas tu ada steward**ess, walaupun bukan. bahkan cik kiah kantin jual karipap je sudeyh. yg penting cik kiah ke, manjelara ke, tettap mendapat sambutan. mati la dah kene tarbiyah kan...

fred said...

taw xper!!!..

matila la steward**ess berskrotum*ops!!!
byk lagik jalan2 kearah pentarbiyahan nih...
kte nntkan erk~