FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Wednesday, January 16, 2008

:: FaiL suLiT ::

..salam sumer..

Yeeehah!! Baru blik dari AMMAN, trus upload photos dlm PC. Hehehe. Nk letak kt cnie ler, nk wat per lagik kan. kang plain jer post wif out pix, dah la blog nih xbesh. So kite nk gakz la feel2 besh cam blog org len gakz kan… yg penting kite xCEROBOH mengodam blog orang**tetibeee, sapa xtaw!!**

B4 g amman tadik, aku singgah balad sat. pasal CHERMIN adik n HADIEK2 la, aper lagik… kan tdik da bgtau.. seb baik segalanyer berJALANG lancaU**mind set must be +ve**…xsangka tul aku, pakcik yg wat chermin ajaib aku dulu tuh(past two years) dia maseh recognize muke aku…n nama aku pon dia igt. Bangga nyer aku!!! huahahaha<-XPERLU sgt kan!!!

Xkejer sebenarnyer aku nih, dari umah turun BALAD, then naik balik g stesen bas. Buat kerja dua kali nih. ulang alik jalang yg sama. Aku sendiri telah melanggar pantang diriku sendiri(dlm keTERPAKSAan, dibenarkan) kekdah nyer… boley!!!

Buat sumthing tuh kena ader skill. Thinking skills. Bukan men taram seberono jew. Puas aku carik idea camner nk elak dripada buat kerja twice. Tapi, ilham xbenarkan masuk dalam benak otak aku nih, so xder la solving prob dlm mengerjakan jalan ulang alik tuh. nk xnak, kena la wat kerja dua kali. Teknik DUO katenye…boley!!!<- matila korunk xfaham aper yg aku tulis ni kan!!!

Kaw kesah??! Aku dinch kesah!! Sbb aku letak apery g ader kt pala aku nih, xkan nk letak skema perkataan sektul2 kan, igt nih haper!!! Peperiksaan kerajaan kew?? Nk skema segala… guna bahase sendiri2 sudeh… lelagik la diselit kan bahase BANGSAWAN kelanaSAKTI wiraDURJA**boleyyyyy** lagik ramai la set2 HIGHWAY xfaham kan**highway katenye!!!** hahahahaha

Da2, aku nk letak aper yg aku dpt kt amman jew sebenar nyer… jgn speku lebey2 erk.. ader mata tgok, ader hati nilai, ader hotak pikiaq… besh taw kalo kua as ALONE2 nih… lone RANGER gamaknye, xder sape pon yg halang segala, bz body nanADO… kite bebassssssss**dlm keterkawalan yg maksima** xder sampei berCUMBU sakan, berpimpinan TANGAN, bersuapan MAKAN*ops!!! Fail sulit** teropong& lensa camera ku tetap digunapakai sebaik mungkin**matila paparazzi sgt**






--aper nk kata bila yg lurus telah bengkok, & yg bengkok itu sudah lurus??

--cakap siang pandang-pandang,cakap malam bisik-bisik…

--hati berbisik tatkala sumer itu berlaku, mane pergi cemuhan dilemparkan sewenang nyer kat orang laien, hari ini terLIBAS diri sendiri…

No comments: