FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Tuesday, December 25, 2007

:: hoUseMates ::

..salam sumer..


Berkhembalee kite tuk kali inniew erk kawan2 yer. Smals igt nk hupdate tang suara minor tuh tapi sbb bz yaa haaamek, xdapek laa nk hupdate kekdahnya, byk keghojer nyer teman nih ha!! maklumlaa, nk tgok aper reaksi org2 kampz ngan kempen yg seds2 hangat di perjalankan kempenan nyer itteiw… kempen aper?? Tgok previous post sudeh… boley!!!

Ok la. Juz want to make it kli yar(utagha ckit kan). kite trus ja laa pada point penting yg dperkatakan dek depa2 yg minor itu. Minor2 pown, maseh ada VETO taw. Berkuasa sgt… very da reKjeS. *ops!! Melutut naaah**

1st skalz, dia(depa) cakap. Bukan maen lagik ko memuji melambung2 program ari raye aji(eid adha) kali nih. kenapa erk?? xder pown b42 nih ko nk sokong or puji2 majlis PERMAI…

2nd. Main soklan tetap sama. Kenapa kenapa n kenapa. Tapi dia tambah ckit ngan statement2 hanjz2 sund*Ls.. geram n xsangka mode. Sbb per??! Sebb sampi ke situ p nyer tanggapan dia kt aku nih…xpa ja kowt… wuteva~~

dia cakap pa? dia kata. Mentang2 la yg terlibat ngan program tuh ur osmate. Tuh yg ko sokong tuh kan?? bukan osmate jer yg terlibat. Blokmates pown kena sekali…**aku pitammm**

3rd. tau la majliz2 seblum nih melibatkan set2 org yg ko xsuke. Tuh yg ko damn derang abiz2 san tuh kan??



--symbol of luck...boley!!!--

4th. Alaaah, nih juz luck jer… naseid dapat majliz yang macam nih..cube majliz hari raya(eidil fitri) & debat tgoook. Mahunyer teruk nnt..

Nota : ‘Dia’ merujuk pada ganti diri seorang mahupon ramai di kalangan suara2 minority ittiew.. faham x erk?? dia boley jadi mmg dia(seorang) tau dia tuh ley jadi ramai(depa), lebey dari seorang<- cam gituh lew maksud aku sebenarnye.. hehehe. Hope, it’s make sense. :: peace ::

*********tammat persoalan & statement puaka lagi xperlu*********

Fine… thanx 4 dat respon(kat aku)… byk gakz erk dia amik taw pasal perkembangan blog or pergerakan aku nih. terharu nyer. Ader gakz orang sudi tuk ‘mengikuti’ aku nih. da lah kena BANNED. Tapi still lagik dia nk amik taw… sob3… terhaaaaaru sgt mode!!! Boleeeeeeeeeeeeeeeeeeeyy!!

Kalo mengikuti kerna tuk niat kebaikan or kebajikan tuh, Alhamdulillah la… kalo juz skadar tuk mencari2 ruang bara pada sekam tuk dicurah minyak tanah, xtau la plak kan. wallahua3lam… soal hati nih, juz DIA shaja yg tau. Sbb niat letaknyer di hati… :-)

Jadi manusia xley patjam n persimis or –ve jaa, kan NOUSHY kan. thanx coz selalu igtkan saye bout dat. U’r one of da great person I ever met.lurve u laah NOUSHY. Heeheh

Nih skarang aku nk jawab taburan2 propah kt atas tuh. xtau laa kalo ia memenuhi or tidak kehendak piawaian jawapan yg bertanya. Kuikuikui

**************segmen jawapan from nadzeem*************

1st. owh kenapa aku bukan men lagik nk puji melambung2 majlis last week?? Sbb nyer mmg majliz tuh besh n smooth. 4 me, it’s one of da smoother event yg penah aku join(byk sgt kew majliz perdana aku xjoin??!). ikutkan, aku nk jer bagi excellent tuk majliz tuh. tapi xde la excellent 100%. Means beh kurang 70-80 %... anything else??!

As tambhan, “majliz sebelum nih” mmg xbesh n banyak mende yg xlancau. Tuh yg aku cakap, majliz kali nih besh. Jika nak dibandingkan. Tuh jer… xder nk lebey2 dri itu. Ader baik, ader buruk. Ader chanteq, ader hazab!! Dia xder nk tengah2 erk.... Kalo tengah2 tuh. name nyer K.I. Or xsure.*ops!!!

2nd. Huh!! Lesu badan aku dengar soklan n tuduhan xberasas tuh. ader ker sampei camtuh they think worst on me.. yelaaa, aku nih mmg xbaik kan. korang ja yang baik kan.. mencapai petala langit ke 7 baiknya katenyeh!!! Lagik nk compare2kan ngan aku nih. mmg la tang tuh aku xdapat beat korunk. Cubalah beat tang mulot tgoook... Sah2la aku stage petala bumi ketujuh kan.**matilaaa aku**

Nih xder nk kait2 ngan osmate or blokmates. Nih aderlah professional nyer. Xder masuk2 part personal erk.kalo derang(os & blok mates) join or terlibat ngan aper2 jua majliz, then majliz tuh xbesh. Tetap la aku akan katakana “TERUK” n “HODOH”. Xkan la kite nk menipoo,lagik pon, aku nih xpandai nk amik2 hati occay!! Org ja yg sbuk2 makan hati. Aku sendri pon pelik ngan set2 manusia yg rapuh hatinya ittiew. Huahahahahah

Hal rumah, rumah lah… kerja, kerja lah. Aper nk dicampurbaurkan lak... Osmate aku mmg komited dlm kerja2 depa. Baik mando baik eijam. Besh per tgok depa wat keja.(kite nih juz skadar TGOK jaa laaa erk!!)

Wuteva~~… samelah gakz kes nyer ngan blokmates. Derang2 sumer is set2 yang boley bawak bincang n terimaz kritikan serta komentar laaa. Xder la kalo nk kate majliz depa xbesh(majliz yg depan terlibat). Then memasing time itu gakz laa pretend kate sonok or baguz segalaa. Xker munafiq name nyer tuh?? derang nope kind of dat erk… bak kate sorg tuh, melaser itu indah. Mmg pahit time tuh, tapi akan dtg ia adalah suntikan tuk get better from da past.

Bukan laser pown…juz ala2 post mortem tuk tgok mane yg besh or perlu diperbaiki. Tuh jaa. Igt kamirang dtg dlm aper2 majliz.... juz kosong2 cam tuh ja ka… mestila nk lontarkan ckit komentar & pandangan. Itu sahajaaa.

3rd. nih perlu kew aku nk carutkan duluan, sebelum aku nk respon ngan jolokan soklan cam tuh??? xper la, juz be sabar jer la nadzeem erk. da org Tanya.... tuh pandangan & pikiran dia tuk bertanya, kite either want to respon or tak jew.

Ok, aku respon!!!!. Aper maksud ngan set2 xsuke tuh? sile perjelaskan…!! Aku pon xfaham ape yg ko maksudkan ngan set2 xsuke tuh. aku orait jew ngan orang. G mana2 tetap la ley bertegor sapa, xder la sampei selisih kt jalan pown. Still kekwat nk mati nih kan.. vavies sgt kaw!! MERASA..

Damn abis2 san sebb aku xsuke???? Nih berbalik pada jawapan atas tadik. Professionalism ngan PERSONAL. Xmoh komen banyak2. Cukup la ngan aper yg ader kt atas tuh. personal tetap personal. Kerja tetap kerja…

4th. Da last nih paling xlogik. Ader ker sampei tuah2 pon ley tersangkut skali. KURAPAT sgt kaw kan!! aper nk disebut soal LUCK2 lak nih?? nih adalah satu gerak kerja dalam team, kite panggey as teamwork. Da set2 ajk pelaksana nyer saling tolerate n communication. No wonder la derang leh haselkan satu perjalanan majliz yang sebegitu chanteq n licin.

Nih kalo da orang atas tau nk sms n call ja, xmau datang jenguk gerakerja anak buah. Sampei mampos pon xder haselcapaian yang baik. Sendri pon ley piker kan. mane pergi negotiation art & skill yang selama nih anda pelajari?? Ade, tapi xamal, tuh yang jadi xpuas hati ngan team orang len tuh. huhuhuhu

Okla, aku nk stop dulu. Camtuh jer la jawapan aku tuk kali nih… sekian..

Da~

:: dalam banyak permata, intan yang paling berharga ::

No comments: