FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Wednesday, December 26, 2007

:: chOoti TimE ::

Post xder entry berjela2…lets da photos tell everythings… maleh lew nk taip2… mata aku pown da makin BIAK da nih ha! xcukup tidow plak chooti2 yang fanjang inniew. Ntah aper ntah sbb nyer. Aku pown taratau. Heheheh


Nih la dia, aktiviti yang aku sempat luangkan masa untuknyer, tatkala melayari ruang2 keBOHSANan dialam perchootian yg sgt meLESIkan.**matilaaa, asyik lesu lesi ja kan, kali nih!!**


Stop!! Xley truskan dah, aku da nantuk. Nk ucap nite kt brilliantboy & nicegoodperson yang byk tolong aku tadik. Tolong menemani masa2 sunyi aku d dlam bilik. Ader gakz org nk chat ngan aku. sonok nye… nnt send me gift erk. u promised!! Dun break ur words occay! Nnt tatut kena babab. Then trus xmoh kawan. Sbb u lied me… :: wink ::

********************************

Ader sesiapa yang ingin menempah kuih keria . silalah wat tempahan pada alamat tertera sebelah inniew -->>>

Ader 2 jenis keria. Satu mmg purely keria tradisional…keledek(sweet potatoes). Yg jenis baru, setelah mendapat sentuhan modenisasi.. we call it as LOria.lobak(carrot) made from carrot as main ingredient.

Sekian dari saya…irbid. Jordan..*melaporkan**

No comments: