FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Sunday, September 30, 2007

:: sUmwheRe in AusTraLia ::

~~salam sumer~~

tadik is my 1st klaz... cam beser2 gakz, xder la ader ape2 yg menarek maupon tertarek. bebalik tgok muke arab2 yg budget encem n lawa.. geli aku!!! *ops!!

igt dia jer ke yg CHANTEQ, xtau org asia timur lagik GEDEBAZ(motif!!!) muehahaha. tapi btul per kan?? just "org asia" jer terhegeh2 nk kt org arab nih... bek korunk luper kan jer r hasrat n impian korunk tuh... wat buang BOGHEEH jer.

korunk mane la elok sgt nk campur2 ngan arab2 nih... lelagik la kalo set2 feeling xmo kalah kan... arab nih xkan fandang nyer la korunk... matila nnt memsing frust menonggeng lantas mengkafarah doa kt LAUT MATI mintk petunjuk dr roh2 nenek moyang**ops!! sambel berteleku..

tang kt U tdik, toleh kanan, toleh kiri malaysian sajer. REKJES taw!! menci sgt!!. ader plak tuh. sbuk bawak citer yg dia la ajer yg vouge kulu kilir...alooooooooooooo

"... alo igt u sorg jer kew yg da kesana kemari, laris sgt ker susuk u tuh ha??? sampi serata alam nk canang yg u da jmp org itu ini. motif!!! igt org2 yg u jmp tuh, nk sgt ker jmp u... ferasan sggggt ok!!..."

ala, igt kiter xtau ker ur asal usul... walaupun aku ni baru sampi cni xsampi semggu. ader la beberapa 'org' yg aku ader n tau uols2 nyer profile*matila file sulit* jgn sesekali bg gwe terjah macam2 kt uols nyer profile tuh... kang len jadi nyer..**padan!!!

xkesah la kalo korunk2 tuh da ader yg cop ker. da ader yg nk ngendeng2 ke, da ader "HAqaq2" yg merapati ker. aper ker... skali aku rase nk masuk dlm arena kerapatan n ngendengan itu. aku masuk sajer. tanpa sebarang petunjuk. tau2 nnt, fasakh makan hati xberlauk jer. haahahahaha

yg set haqaq2(ader kew!!**ops!!) pon satu kekdah nyer. xtau la nih bulan poser kan. tetap nk cur2 ran, katenyeh lite2 ajer...motif!!! lite laaa sgt!! walhal ibarat berterbangan wifout wings gamaknyer*matila kaw!!

"... eh nadzeem, aper sumer nih?? ko nih mengarut jer.. asal cam nk porak perandakan keadaan cni... bahase aper sumer nih? maksud aper yg ko nk gtau sebenarnyer??..."

aiyoooooooooo.... inspektor kew kaw nk tanye macam2 kt aku??? tolong tunjuk ckit ur id erk kalo btul la ko tuh inspektor. nk berkerjasama aku xder hal, tapi make sure la ko tuh benaren INSPEKTOR!! ngerti ngak!!! bukan stakat aper yg ko tny jer aku jawab. more than dat pon boley**ops!!!

ok r.. nk carik mood tuk ke dapur sekian kali nyer... tgok aper2 yg boley di settlekan. byk sgt barang2 dapur yg sampei. dari mane agi kalo bukan MALAYSIA terchinta. kt cni??? haaa tuih!! aper ada. hanjs2 byk ler... kejisss sgt!!! muehahhaha

da~~

No comments: