FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Saturday, September 29, 2007

:: saHur ::

~~salam sumer~~

erm.. nk post ape erk ari ni?? nk citer keboringan yg melampau, terlalu KLISE plak... sah2 la kt BUMI nih boring xhengat dunia punye... jgn kate kite nk memburuk kan plak... da mmg btul, xkan la nk tipoo plak kan... xbek men tipo2 org nih.. kui kui kui

boring+bohsan.. itula pakej yg aku tawarkan.. tuk sesape yg konon2 ade pasang niat nk kemari... bek g tempt len yg agik besh... nih aku cakap bg pihak aku sorg jer.. xtau la kalo ader yg bermati2 yan kate cni besh kan... bout dat aku xmo komen. taste memasing. eeeiy!!! xde TASTE langsyung!!!!*ops!

dari pagi tadik aku da mati kutu. xtaw nk wat aper...eh silap!! ader wat sumthing ckit. SAHUR. kui kui kui. thanx n credit tuk my osmate EJAM yg sgt tabah kejut aku bangun sahur. sori laaaa,
"... I kt cni xbeser nk sahur2, sbb xtaw nk mamam aper. len la kalo I kt msia kan. tiap2 malam sahur lua.. kalo kt cni!!! nk sahur aper??! HAMPEH!!!..."

[.....]
tetibe teringat bersahur sahuran ngan da gang kt bangsar n kg baru.. nk la jugk join korunk2 sahur kt ctu.. xbek la kalo tinggal kan aku kt sni sorg2. muehahhaha
[sesi monolog]

tadik sahur makan kurma/tamar/rutab(same maksud) sajork.. alaaa, org bujang kan, aper yg ader je laa. tuh pon kire ok, sbb ader org kejut. kalo x.. xsahur la aku nih ha!! bukn xleh bangun, boley jer bangun. tapi penat n letey angkt baggage kelmarin x ilang agik... lenguh gile belakang aku nih. tuh pon malam tadik ader yg tolong urut kan. credit jugakz tuk dia.thanx a loooooot!!!

semalam pon aku jadi sgt lapa, sampei xtau nk mamam aper. g kulu kilir kt dapur tuh tgok aper yg boley di mentedarah kan. alih2 xjadi makan. sbb kulu kilir nyer pasal. aku da boley jadi kenyang... baguz gak tips nih sena nyer. muehahahaha

tuh antare kesah2 semalam yg ader laa. yg laaa nih is bout tadi... majlis berbuka puase katenyeh... b4 tuh ader forum2 ala ceramah ckit (ckit kew!!!!) ikut tentatif start kul 4. xtau la yg start exactly kul baper kan.. stakat atas kertas+org melayu. yg dirancang macam2 leh terjadi.. maklum jer laaaa..**ops!!

kalo aku??? xya cakap la. mmg x g(trus terang aku cakap) xde makne nyer aku nk bangge yg aku x g. tapi kite nih kena la jujur kan... sbb environment kite yg suh kite jujur, so skrg nih ngan jujur nyer aku kate kan aku xpegi dat forum. just dtg makan2 jer. BOLEY!!!! huahahahaha

xtau la input aper yg dak2 yg g tuh dapat kan.. harap2 nyer ader la sumthing yg boley menaik kan martabat ummah sejagat...(waaaa, gituh statement kan!!!) nnt xder la org cakap
"... alaaaa. stakat dtg jer kew???. tapi apa pon tara... aper citer!!!"
da xsedp telinge nk dengar plak kan...*ops!! lelagik memasing tuh cepat jer nk salah kan org. dia jeeeeer la yg btul... naaaah amik!!! nk sgt. kui kui kui

oit, tetibe terpempan n xtaw nk ckap aper da.. hehehe
(ader sbb2 tertentu)
nnt aku sambung....

da~~

No comments: