FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Wednesday, September 05, 2007

:: PAHAT vs DRILLER ::

~SaLam SuMeR~

nih adelah entry yg ntah kenapa ntah dis entry boley ader kt sni... aku pon sendiri pon felik!! huhuhu. da xder keje kekdahnyer, tuh sesajer memain kt keyboard nih. mencoret2 la aper2 yg fatut, nk bercerita xder org nk mendengar(bak kate org tuh) kang cakap sorg2 kang, org kate gilo plak. bek kite lakarkan disini. kikiki

kalo sebarang nun jauh disana masih lagik hangt ngan keadaan2 yg tidak menentu. aku yg berada kt sni pon tgh HOTFM. memacam la mende yg ade kt sni. sampi tuh ader org da salah anggap kt aku nih(tu laaaa, padan muke!!!) camner pon aku tetap boley menerima sumer itu, sbb aku nih seorg yg realistik, xder la as org tuh. asal salah ckit jer, asal kena tego ckit jer, da nk melentik melenting(L & L), igt CHANTEQ n LAWA la kalo dia melentik melenting tuh... xtgok lentikan aku lagiiik **ops!!!

sesajer la semalam kua makan n mnom... then terkeluar la isu L & L nih. nih sumer last month nyer camp la. xtau la derang nih, rumah da siap pon masih nk bunyi kan pahat... kuno btul laaa. org zaman sekrg nih da xmen phat2 da. org men DRILLER jer... baru la CLAUST!!! aper barang pahat2 tuh. kena lak yg "ber KARAT2" . mmg menjejaskan kesehatan. meuahahahahah
(sile pastikan ladang cili rumah anda tidak terusik!!!)

yg sorg tuh pon satu, da kate da leps tuh.. xyah nk ungkit2 balik. kalo nk cari salah sesape. sumer ader salah. aku yg xder kena mengena pon jd bersalah..! sbb menjdi tempat "pengluahan" perasaan2 berdosa itu** amik kaw!!! cam la xtau aku nih mmg fantang skali ngan pengluahan2 ferasaan nih... wat kureng kan SAHAM sajork!!!

aku nih da la kena doa tuk jadi SOLEH, tuh yg kena soleh2 jer pat jam nih. hahahaha. granted tuuu. tuhan maha kayo. kalo da kate tuk kebaikan org. mmg tuhan beri laluan. yEr DAk!!!
(untuk yg berkenaan sajork)

berbalik pade citer PAHAT vs DRILLER itu tdi... aku nih bkn la nk memihak pade maner2 side kan, xjugak bermakne aku nih m'backup kawan2 yg sedia ader, sumer yg ader tym tuh sumer nyer my frewn. tapi kena sesuai kan la ngan keadaan...

satu yg aku paling tensi tym tuh, is memasing(segelintir) yg xtau nk meng adapt ngan suasana... maner u ols nyer CS(communication skills)!!! sgt syg skali when dat moment memsing as individulistik n memilh bulu2 yg tertentu. walhal tym tuh kan everyone as 'GROUP'.so aper masalahnyer nih!!!! aku lak yg nk meluahkan ferasaan nih. hahahahaha

yg jadi kunci citer nyer nih. when ader sorg tuh... dia kate yg 'menghandle' dat progrm(session) xbgus. tau2 nk marah jer...buat pengetahuan sumer. kalo da namernyer CAMP. nada tggi bukan la marah ok...! itu adalah type of ketegsan. tuk menjage serta displin mase. xder la nnt terliuk2. terlenggang2... igt nih nk cat walk ker deq non oi~~~~

tergedDix2... tolong laa. kite berCAMP ok. jgn la nk same kan as piknik ngan ur beloved famili itu. xsame ok!! kalo nk bersenang lenang, bersuker ria(tym arituh xder suker ria ker???!) ajak anak pinak sanak sedara, sepupu sepapat. g piknik berJEMAAH. baru la merasakan kenikmatan itu... uhukz!!!

nk trus kan citer nih, nnt pisang berbuah 2 kali. x diam. pahat tetap berbunyi... da tuh camno!!! aper2 pun ia terpulang pd 'org2' itu. yg penting aku da menerangkan keadaan sebenar(b/p) agar sumer org tau aper role yg sepatutnye digunakan tym2 cam gituh... kalo stakat usia tggi tapi kematangan n pengalaman xder. xbuley gakz!!

so fikir2 kan laaa.
sekian
da~~

No comments: