FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Thursday, September 06, 2007

:: KeNanGaN tEriNdaH ::

~~saLam suMer~~

smalam aku nih sesajer la bukak n bace sms2 yg lepas2... maklum laaa, aku nih mmg xpadam2 sms, kalo nk tau... hp aku skrg ni ader lebey kuang 10k++ sms(inbox shj) yg outbox @ sent tuh xyah cakap la erk. sbb beh kuang sekitar bilangan inbox jugakz!!!

klo xsilap previous entry ader citer bout dat sms(s) so xyah la nk ulang2 da kot. just aku nk citer antare isi kandungan sms yg aku bace malam tadik... tersentak seketika when ader satu sms nih aku bace... mengimbau kembli zaman2 di suatu mase dahulu(ewaaah2!!! cam lame jer kan) lame xlame aku xpeduli... pokok nyer sbb dat sms la memori itu terjadi... gumbira+sedey= sayu..

yg memule stat sms nope me.. tapi dat person. xtau la dia dapat maner my kontek... xpenah kenal plak tuh. tau2 dia ader jer my kontek... kaget serta shok banget deh!!! tny punya la tny. akhir nyer dia mengalah gakz. sbb aku cakap, kalo xbgtau aku mane dia got my kontek, aku xmo layan da!! even dia miskol skali pon...

seb baik la dia nih jenis yg xsusah nk terus terang... tuk tek tuk tek.. dia kate dia dapat my kontek melalui "ORG" itu... motif ko jual no aku kt owg lua!!! trus aku cam emo jap tym tuh(tym tuh jer laaaa. heeee) igt aku nih aper. murahan seperti ko. yg nk dperdagangkan**ops!!!

wuteva laaa(w'pun aku xsuke ngan perkataan(WUTEVA) tuh. tetap nk gune sekali skala.. boley??!) kenal punya kenal. akhir nyer dia ajak aku hangout sumwhere kt KL tuh.. aku pegi pon bukan atas dasar suke suki mak ko jer kan... aku bawk member aku tuk tenang kan aku. bkn takut, tapi segan... mau x nyer.. ntah ceruk mane dtg nyer org tuh. tau2 nk jmp jer, pas tuh g sorg2... xmo laaa aku. aku ni kan PENYEGAN org nyer.. muehahahahah

alaah.. just skadar teman sms sjork. xlebey dari tuh... xder ape pun nk dilebeykan.. sape dia n saper aku yg nk lebey2 pon... len la kalo ko tuh orlando bloom ker.brad pitt n sesape yg kayo raye. hahahahah**matila bermaksud lain** xder laaaa,just gurau2 jer... aku pon cakap da same word kt dia. tapi dia tersengeh2 as kerang busuk. jadi bahan member aku jer...(jahat tul ko kan!!!)

xder aper laah. jmp petang tuh just skadar perkenaln jer. dia pon da keja. aku lak choti2 msia. so xder la mase sgt(dia laaa) aku nih patjam ader mase terluang n TERBUANG... alih2 member aku sorang nih plak as "fire stone" suh wat tuh suh wat nih. igt aku nih aper!!! money boi?? (muke xder rupe nk jadi money boi) anak ikan?? (ader aku nih ank ikan??!!) xder KLAZ langsung jadi money boi n anak ikan nih. bek carik kerja sendiri. puas pon puas. sebb usaha kite.hahahahaha

begitu la cerita nyer... moral from da stori:-
  • sms/mms jgn di delete..kerna ia akan jadi kenangan terindah.
  • ukhwah kerana allah bukan kerna material(waaaah... gituh statement kan!!!)
  • jujur n ikhlas dlm aper jua hubugan kemanusiaan...
  • jgn wat "kerja2" yg nonsen serta merosak kan diri.hahahaha
  • kekayaan secara cepat hny la sementara..**ops!!!
  • beli akuarium tuk bela anak ikan..
  • carik "fire stater" yg baik tuk idopkan api

okla.. tujer kot tuh kali nih...

da~~

3 comments:

:: cheezzy cheese :: said...

--> ukhwah kerana allah bukan kerna material.. akak suka moral yg ni!

hOtMaMa said...

kellas u ols...motiff... beli akuarium bela anak ikan...sungguh sesuwatu...opss..
btw sampai bila ada kat mesia nih?? bila nak outing together2 u ols??

fred said...

erm,'ntah la..kite pon tggu org ajak kua jer..
huhuh

bebile pon xder hal punya la..
tapi dis month is da last month.