FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Saturday, July 14, 2007

:: yes ::

~~ salam~~

yes! akhir aku dpt jua m'ghupdate blog ku ini, nih pon tempat len. kalo kt umah, ntah per kejadah nyer nyer ntah xboley nk mhupdate, aku rase nk sepuk je Pc kt umah tuh... pas nih aku nih bawk g hupgrade. tau la pasnih. kui kui kui kui

tapi sayang nyer, kali nih aku xbawak plak pendrive, igt nk mengongsi gegambr yg da aku snap sepnjang keberadaan aku di tempat itu... mane tuh. rahsia la kan..

ader org kate yg aku potong wambut kan? aku xmo bg org tgok, camner rupe aku skrg nih.rahsia la weh, nk publish muke kt khalayak. biar la satu hari nnt. kite tgok muke aku camner kan..huhuhuhuh

aku xder idea la nk citer aper, sbb tym tgh semangat blog lak xleh masuk..sedey tau..nih kalo x,da boley nk tunjuk derian da tau,xyah nk tggu org tuh blanjer, nk tggu melaykat kawin agakz nyer baru nk blanjer aku gamaknyer..hahahahha


okla, nk hangout plak la..

2 comments:

madt said said...

selalunye kan, org yg xnak publish muke die tu perasan die tu chanteq.. hahahaha

fred said...

oit...
kite sedar saper diri masalh nyer. tuh yg xmo publish tuh...

xder cam ader org tuh, hazab tapi very da perasan chanteq tau!!!