FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Friday, July 20, 2007

:: upDAte ::

~~salam sumer~~


aku da xtau da camner nk menghupdate blog nih tiap2 jam as b4. sbb pc yg ader skrg nih telah mengekang aku tuk menceritakan perjalanan idop seharian aku di ‘sini’. Xmo dibagi tau kot gamaknyer.. aper kan daye~~


Waa, skrg nih makin rancak erk memasing menghupdate serta menghidupkan blog memasing. Dulu kan men lagik ngata aku, pat jam hupdate blog la aper la.. alih2 dia yg publish blog xhengat dunia nih.. almaklumla, kemudahan da ader kan, macam2 leh buat. Huahahahhaha. Tau2, gedebas jer page blog itu, blog saper xtau!! **ops


Tuh citer bout blog, nih nih pasal perjalanan jam2 harian aku lak, aku da sampei mati kutu da, xtau nk g maner da.. asyik duk area2 cni jer. Yg len ntah mane ntah g nyer, kang tau2 malam2 kul 130 pagi baru la terhegeh2 nk ajak kua makan segala.. kite igt nk rehat kan badan, dia lak ajak kua, pape pon.. still ok gakz, sbb ader org belajer.. huhuhuhu


Aku nih byk jer org yg ajak kua, tapi xtau la nk g yg maner satu. Tapi bak kate org, saper yg ajak dulu tuh, kite patut tunaikan yg dulu2 tuh 1st. kang kecik ati la plak kang, trus mengetatkan muke yg hazab itu*matila kau!!


Nih lagik satu, aku xtau la nk cakap aper kan, org punya fever transformer da nk abis da, nih ader plak nih yg xabis2 lagik nih. Dia igt aper!! Pnggung tuh tuk ko jer??! Xder filem len da nk tayang! Asyik ngan transformers ko jer. PoooRah!!


Aku nih ekceli da melalut da nih, kang lagik lame aku depan pc nih, lagi parah plak kang. Bek aku stop jap. Kang ader citer besh, aku story erk..


Da~~


No comments: