FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Thursday, June 07, 2007

:: membujanG ::

owh.. lame nyer xhupdates, camner nih erk?? xtau nk citer aper, kalo nk ikutkan byk jer citer nk post, tapi ader jer mende yg menghalang. nih adalah ckit dulu erk. just mamo mengosongkan serta mengeciwakan org yg dtg ke blog nih, maka aku letak la ckit2 ape yg patut.

tym aku post nih, aku baru jer balik dari balad, g beli sandal tuk nk pakai summer nih. as thn lepas gak la kan, tym summer g balad carik sandal tuk senang nk gerak kemana kemari. xder la pakai kasut jer pat jam(owh selama nih bukan pakai selipar jer ker??? ahahahhaha)

hari nih jugak la,adalah hari pertama aku membujang, sbb ahli2 umah serta jiran2 mate aku xder, derang sumer bertebaran dbumi tuhan mencari rahsia alam. ader yg ke makkah n madinah(sah2 la wat umrah) dan ader jugak yg ker turkey, umrah(ziarah) jugak mesjid biru, kelabu, ijau kuning dan jugak pink**ops!! n bertafakkur di "makam" mustafa kamal attartuk, hehehehehhe(jgn mare...)

sedey wei, tinggal sowng2 kt umah nih... mati kutu dibuatnyer, bukan la kite nih xnk g umrah kan, tapi blum sampi mase nyer lagik aku nk g sane tuh. igt sesuke jer ke nk g bumi haram tuh, persiapan rohani serta jasmani kena mantap**matila alasan. hehehhe

ader plak tuh, mulot mmg mulut babi hanjeng, kate aku xnk g umrah sbb aku nk jage rambut(xnk potong rambut) motif yg korg tuh hanjeng sgt tuh pahal kan, terpulang la kt aku nk potong ker x, kalo aku g pon. yg korg2 tuh susah hati pehal kan. katela aku g pon, xder nyer aku nk potong rambut aku sepenuh nye. dlm istilah lain nye, aku xkan nk potong botak tratang-tang.ader faham.!!!

jgn suke nk tentukan org nyer mase depan or aper2 yg blum pasti berlaku or x. nih ko lak nk lebey2 tentu kan itu ini tuh pahal kan. jgn la nk membizikan body ko tuh. dok diam2 udah. lebey kuah dari sudu plak kan. sialan kamuuu!!!

da2, mamo citer da pasal tuh, ader jugak yg speku aku yg mengatakan aku g turkey secara sendirian. owh itu adalah rahsia, kemana saje aku pegi. no futher comment bout dat. kite tggu dan lihat sajork aper yg berlaku nnt... jgn terkejut udah. hahahahhaha**matila gelak jahat..

back pasal citer aku membujang tuh, nmpk nyer pas nih xder lagik la org nk panggey aku "jim" lagik.sepi la aku dari perkataan tuh selama 10 hari. yela kan, memasing sibuk mengerjakan tuntutan agama, semoga yg terbaik untukmu. hehehehhehhe

agak2 nyer kan, nih la dia pembalasan yg aku trima kot, sbb last year aku tinggal kan derang sumer. n sekarang derang tinggalkan aku sorg2.. mmg kejam kan korg sumer!! wakakakakkaka. xper2, cik siti ader mas, ader hari aku balas, hhuhuhuhuh. tau r nnt, camner kan.... hahahhaha

okla, nk masak ckit, nk makan malam nih, kire nih aku hupdate la jugak kan, walaupon xder la citer aper pon....

No comments: