FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Sunday, June 17, 2007

:: LoNdEhaN ::

~~salam sumer~~
epy weekend wat depa2 yg berchooti pada ari nieh, kejap nyer lahai oliday da abies, aku lak da nk start klas nieh.BUT!! i'm still feeling oliday as member2 JUST yg len. even daku yg start choti duluan, daku jugak nk start klas same as korg tau. muehahahaha

as usual la kan, mggu2 1st adalah add n drop tym/period. so xder heran sgt ngan attenden tuh(blagak siot!! awk tuh da la 1st tym amik summer sem, da nk tnjuk ek kan). xkesah la. yg penting aku ader gakz niat nk g kelas... bile tuh xtau la lagi... huhuhuh

semalam(malam tadik) my 2nd osmate yg kuar meninggalkan umah. ker makkatul mukarramah n madinatul munawwarah**matila faseh katenye... da blik da dari menunaikan ibadat umrah. very da insop mode occay!! terpempan daku seketika, melihat raut wjah depa2 yg pulang dari tanah haram itu**matila melambung2...

terpempan tuh sekejap jer la, sbb aku xleh la tgok yg botak2 nih(gondol-gondol)sbb aku rase geli n rase nk muntah. xtau la naper. kalo tgok org botak kan, it's feel sumthing yg can make me vomit throw out everything in my body(matila grammer!!).

owh no!! bukan la niat tuk aku m'jijik kan depa(take note erk!! hadeq2 habang2) sbb aku tau lagi, org2 nih botak sgt2 la dsayangi tuhan yg maha AGUNG, n nabiNYA nan terchinta**berteleku seketika di atas hamparan sejadah...

ok, back to my mainly life as b4(ape nyer bahse nih?!!) aku suke bab bace2 nih, sbb ader org tuh xsuke. tapi yg pelik nyer kt page dia, punya la canang satu maLaya. yg awk tuh suke membaca(novel kekdahnyer)tapi bile baca "about me" matila malaz, per citer!!! xsampei pon 250 patah perktaan.**no komentar at all.

bace punya bace. dpt la news as below nih. besh nyer aku bace. terpikir la plak, bile la kt msia nk laksana kan cam nih.. personali, aku mmg xleh n rimas sgt tgok set mat2 lond n minah2 lond nih, cam xder pinggang jerk aku nengok. hish!! xleh aku.

info lanjut, sile la click kt sini ha. bace la aper2 yg fatut erk... suke sgt kalo kt msia pon di isytiharkan berseluar londeh nih sebagai jenayah(berat kalo boley). sakiiiiet mate tgok.**ops!


2ndly, bout singapore idol sorg nih... maklum la, kite nih dok ober-c(bak kate org tuh) so xde la tau menahu bab2 entertainment kt msia, singapore n indon tuh sgt. kalo tau pon, datuk Ct jer la...heheheh..

kesah punya kesah. aku disuruh dengar(nilai pon iyer gakz) sore mamat nih. oleh "seseorang" ...kate dak tuh, name idol nih, HADY MIRZA(xnak kalah) so aku pon dgr la.

1st tym dengar aku mmg suke trus(sore dia la, sengal!!) mmg btul sore penyanyi laki(jantan) besh gile sore dia nih. aku dengar dia nyanyi lagu LAGENDA n HIJAU duet ngan ZAINAL ABIDIN.


lagi sorang dak realiti TV yg aku suke sore dia is si DIDDY nih, ntah aper ntah name btul dia, syamsul hirdi ke? syamsul hardi ntah(jgn mare erk big fan dia kalo salah eja)

aku kenal pon tym konsert prelude dedulu tuh, tym bawak lagu MIMPI YANG TAK SUDEH. hehehhehe, sedap bapak r. sore still jantan gakz, it's not JANDAN(jantan+pondan)**Ops!!


--aku amik gmbr nih kt page mespes dia(dgn izin erk owner page,huhuhuhuh)--

ok la, tuh jer pon nk citer. sbb dlm sbuk2 hupdate yg nih, tgh edit pic tuk hari bapa kate nye. nope hari BAPUK ok!!**matila kau.

da~~

6 comments:

zura lias said...

oitt..mengutuk akak ek..nak kene sekeh ni..hahahahaha

fred said...

sAper lak kutuk nih?? xder makne nye .kuikui kui kui

zura lias said...

hahaha...terase tau..sentap..:P..part2 malas ni..akak alert..hikss..

fred said...

muahahaha.. bagus sgt la tuh... kuan2 ader kesedaran yg tggi. kui kui kuui kui

:: cheezzy cheese :: said...

choooi! ape dato' ct-ct ni?

sentapzz! p umrah katanya! uhuk :(

fred said...

oit...asal lak ni sentap2 ok..xder ertinyer!! muahhahaa