FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Saturday, June 16, 2007

:: FuNnY ::

~~Salam sumer~~

I’m funny?!! Owh tidak, satu persepsi yang amat salah. Kite nih boley dia kate kelakar. Maner ader ok! Kite adalah sorang yg siyes ok, every tym, every where. i’m very2 da siyes boi. Xreti la nk make2 fun weif others nih. Takut2 terlebih2 fun plak nnt**ops!

Lagi satu, aku xtau aper la sangat bahse(gaya) yg aku da gunakan, sampei ader org cakap aku nih

Alaaaaamak!!!! Aku manje plak da. Adakah diriku seorang yg manje?? "tidak kan ma??! x kan!!" It’s me pampered? I dun think so. Puas la selama nih aku berada dlm keadaan yg tegas2 belaka. Baik dari mama baba, hinggala aunty2 pakcik2 segala. Tegas nye yaaa amek!

So.... nk cakap manje tuh, jgn la ko idam2kan. mmg xdapek punyo. Kalo dapek tuh, bukan dr family aku(family besau yer!!)la tuh. Family len la gamaknyer. Memasing mempunyai nada sore high note yg tggi yaa hamek! Cam halilintar memecah langit.**matila hyperbola melampau2.


Btul korang.. aku xtipu. Makcik2 aku jer pitching 4-6 octave(pitching pon gune octave ker??! hahahahha) Seb baik xder yg 8-10. maunyer ko leh pekak.

Kalo kalo nk ikutkan. Pekak nih berlaku pabila belaku mutasi/perubahan kt gen GJB2(menghasilkan protein Connexin 26 a.k.a cx26 jua).

tapi nih bukan sbb gen2 or protien2, nih sbb ko da kerap sgt dengau bunyi tggi sperti diatas. Maka, ko pon boley pekak tau!! Muahahahahha <-xtau la btul ker idak info ni.

Persekitaran pon boley jugak la menyebabkan pekak. Korg igt aper!! Kui kui kui.

Oleh kerana lahir jer da dok dlm keadaan yg cam tuh, aku da immuned. Xder hirau sgt ngan pitch2 tuh, tone2 tu. Wat do no jer. Kire da pekak la tuh. Uhuks!!

Ok la. Ngarut jer lebey. Nk sambung bace mail balik. Kang hupdate lagik**gigih nih. hehehehhe

Da~~

4 comments:

zura lias said...

woo..leh jadi juri AF ni..siap ade pitch..tone...dh immuned tu kelebihan tu nk jd jadi juri AF..kebal dgn sore lantang tapi sumbang..hikss..

fred said...

dats y la saye kalo bab2 bunyi nih mmg peka tahap dewa ketujuh..

muahehhehehe

jadi daku pon lantang mengeluarkan kritikan**pengsan!!

zura lias said...

hooo..kene pakai earphone ni..kurang sikit kot nk dgr kritikan lantang..hahahaha

fred said...

eley... xlut jugak.. kite xperlu nk kuat2 pon..pelan2 pon leh tau.