FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Monday, June 18, 2007

:: iLaNg MooD ::

~~Salam sumer~~

Arini ari per erk? Lupe la plak, sbb aku xder mood nk piker a kind of dis thing, wat sakiet pale jer. Tetibe jerk pale aku berserabut ngan macam2 mende, x tau la camner nk meng inpretasikan macam2 mande tuh.


Aku rase cam aku nih da xder harapan jer nk meneruskan kehidupan(really, aku pon duno y..) kate2 putus asa tuh mmg sgt2 la sinonim ngan aku sekarang nih. Aku nk tenang, aku nk relax, aku nk damai. Aku nk bersendirian.


Sejak seminggu dua nih, perkara2 lepas byk sgt menghantui aku. Xsuke nyer la hai. Sakeit wei bile perkara2 lepas tuh datang, korg xrase aper yg aku rase. Xder la maksud aku nk kate aper yg aku selama nih alami is sumthing yg teruk or aper kan, but ia mmg menyakietkan.

Baik hati nyer, baik jiwa nyer, baik rase nyer, baik segalanya. Mungkin nih la dia kot, aper yg org kate, “…bile ade masalah jom la share same2…” but adakah aku??


Aku nih nk melupakan perkara lepas2 tuh bukan la sumthing yg senang, aper2 yg aku alami, itula sampei mati aku bawak. Bukan la nk kate dendam ker aper, tapi itulah dia.


Susah sgt nk melupakan mende2 lepas. Aku pon xsuke berdendam ngan org nih, tapi mengingati aper yg pernah org laku kan(terhadap aku) tuh, mmg btul. Ko buatlah aper pon kan, name mu tetap berada dalam ingatan ku. Boley!!


Oleh kerana aku arinih mmg xder la mood nyer sangat, aku telah menampal notis (aper tulisannyer, xyah la tau.hehehe) kt depan pintu bilik aku. Sori la erk my osmate. Aku mmg nk cari tenang wat 2-3 ari nih, sori bebanyak.

Okla, ader nafaz, ader rezeki. aku leh la sambung entry lagik erk.. kalo xder. xtau nk cakap camner

da~~

No comments: