FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Sunday, June 24, 2007

:: haRi HaRi Ku::

//Salam sumer\\

Spanjang minggu nieh, agakz kesuraman jiwa n perasaan aku. Xtau la nape kan. tapi atas beberapa nasehat n pandangan. Aku Berjaya mengatasi kesuraman itu. Epi la jugak skit2. Walau camne pon, still fening ngan beberapa tugasan yg maseh blum siap.

Ngan kelas nyer, panaz nyer lagik. Cabaran sungguh la. Ditambah pulak ngan panaz nyer hati, ngan ader sowang budak kecik tuh. Nk kena babab n geget tau dia nih. slek btul la. Seb baik aku baek ckit jer tym kejadian pemanasan tuh. Kalo x. mmg ku telan iduop2 dak kecik itu. Biar rasain!!

Camner pon. xleh gakz nk telan iduop2 sbb nnt ader ‘org’ sesah aku ngan kapak or parang. Da jadik kejadian ke-2 timur tengah front page sumer news kt msia. Wakakakaka.

Sebelum2 aktiviti ‘pemanasan’ itu terjadi. Ader org yg agakz panaz ngan aku. Bukan panaz sbb aper. Sbb melayan kerenah katenyeh. Baper kali asyik sentap jerk. Balik2, penutup hari 23 hb, aku lak menjadi sentap. Boley!!!

Mmg btul. kalo kate aku nih sowang yg siyes. Sbb aku xsuke men2. Huahahhaha. Nmpak jer leh gelak ketawa bagai nk runtuh langit. Tapi kalo memain ngan aku. Mmg silap besau la.**matila tegas n sgt tegas.

Sbagai memenuhi ruang kosong arini. Aku selitkan la beberapa perkara yg aku alami serta jalani pada 23hb june 2007 :-

1. G kua ngan kawan. G mane pon xtau. Hahahaha. MOTIF!!

2. Carik tempt nk cashkan sumthing. Kesimpulannye, BESH WOOO.

3. Kawan dari Taiwan tepon aku. Sembang xhengat dunia. Bapak banyak duit dia. Kesimpulan, mempraktikkan bahase mandarin aku.

4. G minum koktel seorang diri(yeker erk?? muehahaahah)

5. Tetap gigih mengumpul next 500 komenan kt friendster.

:: p/s : sesape yg menjadi pemberi komenan yg ke 500, bakal memenangi hadiah misteri dariku. Abaikan koleksi bilangan yang ader, sbb deal nyer adalah berkaitan ngan bilangan yg SEDANG dikumpul skarang. Tuh yg xder komenan yg di apruf sejak 14 june 2007.

6. Melayani chat ngan si dia. Kui kui kui kui

7. Mengotakan janji tuk seorang yg berkaitan ngan perubahan imej. Kah kah kah kah kah

Okla, da xde kot aper2 yg fatut. Nnt sambung erk.

Da~~

No comments: