FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Wednesday, May 02, 2007

:: RiUh sEkaMpuNg ::

salam sumer. tadik der xm. FIQH IBADAH (ii) katenyeh. kalo nk citer bout soklan n camner aku jwab tadik, sah2 la aku cakap BESER sajork. wut u gif u get back la.. xder la usaha ciput, nk untung besau2 kan. cukup la skadar memuaskan hati aku menjawab soklan 2nd xm tadik. syukurin

akan dtg, ader agik 4 paper(4 subj jua)
  • 6hb ahad (fiqh jihad) pre-prepared
  • 10hb kha (aqad zawaj) xstart agik
  • 12hb sabt (qawaid) pre-prepared
  • n last 13hb ahd (usul fiqh) xstart agik
abis soal xm. n nih adalah aper yg ko(org tertentu itu)nak. nih la dia jadual xm aku. harap faham la erk. kang kate aku nih sombong segala. aku nih belagak la.. aper la... dan skrg ko sndiri da tgok. makanyer, pemahaman yg baik amatlah diperlukan....sekian~~

nih nk citer ckit. kes nyer [xmo kalah]... org ader, dia ader gakz(walaupun.....)org main, dia main gakz org nak(w'pun....), dia nk jugak(walaupun....) xkesah la aper2 pun, tapi kali nih. len ckit citer nyer. xder nk citer pasal GIPANG(gila pangkat)... tapi bout set yg huha huha huha nih. telur ader la sebijik, riuh sekampung bukan men**ado telur ker ko kan...ops!!!

ader la rituh sowang nih, g men bowling kekdahnya. men ader la 2 set... evarage xde byk mane pon. keco mak ai.... bkan men(saper xtau.)kite yg terer**matila angkat bakul** dari dia pon xder keco2 cam gituh, dia yg baru nk men... evarage yg alahaaaai.... sodeh den..da satu "kelempung" nk di hiruk pikuk kan. hahahhahahaha

aper yg aku tau n simpulkan dari evarage yg dia dpt tuh(nilai sbenar dirahsiakan) adalah kerana ketidaklataran tuk mengangkat bola yg "VERAT" ituh.. larat ker ko kan.. maklumla(jiwaku haruz b'tenaga...tempo gemilang, JAC)hahahahaha.jgn mare.

xpun jadi ckit jatuhan pin sebab, mata meliar kt tempat len. track bola bukan.... longkang track pon bukan. tapi "longkang" len yg di aim nyer... mau x **meraban** pegi bola nyer. patut nyer konsentrasi. nih idak!!! huhuhuhuhuh


da la. nk citer ckit jer pon. nnt byk kang, kena saman, bek aku stop sat. wahahahaha

cau~~

No comments: