FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Wednesday, May 02, 2007

:: FaTin NaJwa ::

hahahaha. da tua da sowang minah kepoh nih. arinih(waktu msia)3mei birthday adik aku... memandangkan aku ader kt cini, so xder la aper2 yg boley diberikan as birthday present. huhuhuhuh

seb baik ader kt cini, kalo x. mmg nahas la dikerjakan oleh aku+ader beradek yg len. kah kah kah. oleh demikian, xder paper nk bg, aku just boley bg mende nih jer la...nk terima. amik, xnak udah. kesah pon.

Gudluck in Ur study. jgn memain jer taunyer...
handset tuh buang jauh2 dulu, belajar 1st, bukan sms jer pat jam... kurengkan kekepohan(cam aku xkepoh jer kan!!)... jgn kuat tido...

xsusah nk susah, xsenang nk senang. jika kaki melangkah, jangan sesekali kebelakang. respek diri anda, amik mase tuk relax, respon ngan persekitaran...biar mulut org berkata, tapi kita tetap bekerja. biar banyak mulutnya kita,tapi jgn kurang kerja dari berkata.

jage diri bebaik, jage keluarga, jage segala.

Sweet 16.

2 comments:

hOtMaMa said...

hepi bufday to ur adeq...

fred said...

thanx... a lot hot mama