FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Sunday, May 20, 2007

:: LaSt ::

Salam tuk semua, ini merupakan entry terakhir aku tuk bulan mei ini, dan dengan itu ingin jua memberitahu, bahawasanya daku akan behenti dari menggunakan internet dan HP buat seketika demi menghormati @ hak Xm(final) for dis sem.


Aku percaya, bahawa kalo kite nk sumthing yg besar, kite kena korbankan beberapa perkara kecil. Makanya, ini adalah pengorbanannye, biarlah aku menjadi org yg konon2 nyer berada dalam kehidupan di gua buat seketika.

Tempoh penyekatan ke atas diriku sendiri ini adalah selama 3 mggu. Bermula 21st Mei hingga la tamat mggu pertama June. Dari awal bulan da piker bout mende nih sebenarnye, dlm masa yg sama jua, aku xnk di ganggu oleh sesiapa pon. aku nk sendirian jua, mamo g sane, mamo g sini. Just duk seorangan.

Kalo da kate xnk di ganggu itu, maka ia melibatkan semua org, xder yg terkecuali. Aku hanya berada disekitar umah aku jerk(bayt al-amin) yg len xde dlm list. Sekian.

Da~~

6 comments:

zee said...

selamat maju jaya dalam peperiksaan

semoga ALLAH merahmati kamu dan melapangkan dada untuk menghadapi peperiksaan nanti

buat yang terbaik dan berusahalah....!!

good luck...!!

=)

hOtMaMa said...

good luck..!!

puteri nad said...

huhu.
sibbek kaknad takde restriksi gini klu nak exam,mau nangis2 teringat kat YM heheheh

Anonymous said...

kikiki maka gudluck jua buat ko. bittaufeq wannajah yer ntuk exam final nih...

DiaHarris said...

gud luck to you.....

fred said...

thanx to every boody..
redZiaf,hot mama,si princess itu jua, kamen serta dia...

lurve u guys~~~