FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Monday, May 07, 2007

:: JaWapN sOkLan ::

salam kepada semua-semua yg bace blog nih...thanx buat anda yg sudi meluangkan ckit mase untuk m'bace isi blog yg tidak seberapa ini... byk respon n maklum balas yg aku terima sejak m'buka blog dan mengenali alam blog ini..

dari peringkat awal, aku hanyalah berblog-blogging segala kt friendster...oleh kerana aku nih xder la suke sgt bercherita ngan mulut ke mulut, tapi lebih selesa ngan penulisan, aku bukak la blog kt blogspot nih...

maka bermulalah episod mengepos-ngepos ini. honestly aku mase awal2 mmg xtau aper sgt pasal natang2 nih(blogging)..tapi bile tgok memember len ader blog yg sebegituh chantex, aku pon terpana n terpesona. siap leh edit2 template asal agik, mmg menareik...oleh kerana minat aku dalam mende2 yg berkaitan grafik2 nih(walaupun....still kureng gakz). aku cube tuk mempelajari dari derang2 yg sememang nyer arif dlm bidang nih....

awal2 post, aku byk cerita bout kehidupan kt cni(org len)tapi kerana tepikir balik, kenapa aku perlu cerita hal org kt blog aku,sedangkan nih blog aku, so aku buka la blog kt blogspot pada oct 2005. sebulan selepas aku berada di bumi kinanah yg sgggggt2 terCHINTA ini..

selalu la gak aku update post2 tym tuh, till la akhir bulan ogos 2006.segala nyer berakhir, sbb blog aku tuh xleh nk sign in. byk kali n bayak cara aku da try, tapi camgituh gakz, walhal citer tgh byk n hot nih..tapi sayang nyer, berkubur cam tuh jer, coz status blog yg tidak mengizinkan.

ader la dalam 2-3 mggu upset sekejap, sbb blog yg meragam ituh..tuh la..gara2 gatal tangan g click sana click sini kat acct setting, akhirnyer padah menimpa. PADAN tuk diri sendiri...huahahhahahha

memandangkan keghairahan nk memblogging, aku gigih n tekun nih, carik template sane, template sini. wat baru... seb baik ader osmate yg membantu, thanx AWE n MANDO. coz tunjuk ajar camner nk set2 template segala. jazakallahu khaira.

maka, sejak oct 2006 till sekarang, inilah blog nyer. so, soklan yg "korg2" tny tuh da la terjawab gamaknyer, tuh sbb link aku (1st blog)xleh bukak. n sekarang nih, inilah dia blog nyer.. sekian~~

No comments: