FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Tuesday, May 15, 2007

:: ePy besDay to FAIDHI ::

arinih 15hb Mei 2007, adalah ulangtahun kelahiran adeq aku yg last. aku igt agik, tym dia lahir tuh, aku tgh XM tafsir hadith tuk mid year nyer. pas2 abis jer Xm, org pejabat sek bgtau yg tadiknyer ader family aku call mengatakan ma aku dapat baby, n aku dapat adeq baru. tapi tuh kesah tahun 2002 la... hehehehe


epy besday tuk Muhammad Faidhi Aqhari Md Nadzri a.k.a PEDI.. budak paling byk akal kt umah no.8. ader jer idea dia nk wat macam2, xpadan ngan umoq. huhuhuh. walaupun sakit, tetap xreti nk duk diam. cam mama dia jugak. huahahahahha

pedi, belajar rerajin, jgn suke sesembang ngan cikgu jer tau, jgn suke cakap cikgu salah(",) nnt cikgu "babab"... jgn kua umah sesuke ati tau, nnt ader org amik,kui kui kui kui

ok la, selamat ulang tahun kelahiran yg ke-6. panjang umo murah rezeki, n makin panjang akal.

nnt abg balik, kite g beli hadiah erk.. ajak mama sekali.abg pilihkan adiah, mama bayar. hehehehheh

2 comments:

hOtMaMa said...

hepi bufday to ur adeqs... botak2 pun tetap kiut gittew..

fred said...

look at abg dia la kan.. hehehhe