FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Monday, May 14, 2007

:: aRkiB CoREtaN FaMilY daY ::

Khamis 10 hb Mei

2nd xm aqad zawaj, soklan byk bertanyakan tentang mahar. Pas abis xm jer aku trus g jump Dr yg seterusnyer tuk mintak permission skip kelas, sbb da xboley da pala aku nih, da tepu sangat, mmg aku rase cam xboley jer kalo mintk cam tuh jer, tapi aperkan daya, rezeki aku ader, n Dr pon izinkan aku skip kelas. Lagipon ahad paper dia kan, so di pesan suh study rerajin tuk 2nd xm. Sbb nih la bg kebenaran skip kelas, kalo xstudy ape kejadah nyer kan(maksud lain Dr tuh la…)

Aku balik umah awal, n trus titon, pening xigt nyer la...xm nyer pasal, abis segala kederat aku perah tuk jawab soklan tadi. Tido nyer tido, till la kul 320 petang, bgun g dapur wat kuih keria tapi oleh kerana bahan yg digunakan bukanlah bahan asal keria kt msia. Tapi aku tetap membuatnya nyer cara yg tersendiri. LORIA name kueh nyer, sbb per? Sbb gune lobak. Boley!!!

Kalo citer balik yg lepas nyer entry, mmg btul sangkaan aku, sah2 la ramai yg amik part. Ader yg bg nesehat(jazakallahu khaier), ader yg maki hamun xtentu pasal (nnt ko!! Tau la aper yg nk aku buat nnt). Cam2 criter ader bout dat entry.

Fuh penat seyh, pembahagian acara tdik, fening pala aku nk x-plain kt ahli2 kumpulan yg sgt2 x-cited nk masuk acara. Sporting gile r dak umah BIRU. Caya sama lu!! Caya2 gakz, tuh tym nk masuk acara game jer la, tapi bile tym part mintak cadangan name kumpulan n trade, da mule da wat hal masing2. aper kes???! Paper pon last2 ader jugak la name n trade mark yg berjaya dkeluar serta dihaselkan.

Rumah biru tahun nih name nyer(NURNILAM SARI) dan sorakkan dipetik dari lagu NURNILAM SARI gakz. “….pinjam sinarmu nurnilam sari…”

Pas settle sumer mende2 tuh, aku trus plan ngan ahli kumpulan len tuk wat bendera rumah, idea ade jer nk wat bendera tuh, tapi tgok kt kain yg dberikan oleh urussetia, alamak.. sodeh den nengok “air”. Seb baeik x melalak yo. Kalo x, da lamo da. Kui kui kui kui. Bgla kain yg besh2 ckit, nih kain baju kelawar yg pompuan selalu wat tido tuh. Benang pon cepat tetas. Kesal aku. Tapi aku faham jer… BUDGET ciput, itu la dia alasan yg akan diberikan.

Oit, penat la weyh.. rehat sat na.. da~~

No comments: