FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Tuesday, April 24, 2007

:: Nk TaU sgt ::

demi sesungguhnyer, untuk menerangkan yg kabur, menjelaskan segala kesamaran. aku ingin menyatakan keadaan sbenar mengenai ape2 jua yg nk sgt korg2 tuh tau kan. agar xde pertikaian or persoalan berat tuk aku jawab, namun spekulasi n gosip tetap akan trus berlaku, ini adalah sumthing yg pasti. aku mmg pasti. sbb ingat senang ker nk suh aku citerkan aper kah kondisi sbenar aku ketika ini.nih pon kerna "org tuh"...yg cbuk sgt nk "selak2" kain org. huhuhuhuhuhu

bile kite soalkan bab hati. maka byk la definisi nyer. bg aku, istilah hati itu aku simpul kan sebagai sesuatu yg perlu dijaga rapi dan dhargai. FULL STOP!!! byk jenis hati ader tym skrg nih, xkira la dari bengkak hati nyer till besar hati. memasing ader merasai kelainan tika jenis2 hati itu bertandang kan. xkurang juga set2 yg sesaje buat hati nih(amik hati) nih yg paling bahaye skali. muka kalo tgok, mak aiiii!! a3lim, warak, sikah, n segala jenis sifat2 maleykat ader. tapi.......skali toleh belakang. bukan mak aiii laie da, tapi F**k*Y M*K jadik nyer... xnk komen byk2, nnt ader org sentap!!!

tuk sekian kali nyer, aku m'declare kan. bahawa, xder yg terbaik dari yg baik mereka2 diluar tuh. melainkan satu antara 4 diatas, yg mane tuh, biarlah aku n my mum jer yg tau. da puas??!! len kali jgn men suke jer nk ngate2 org, siasat dulu. baru nk terjah. nih da salah terjah, kan da malu. padan ngan muke ko hanjeng!!!

tuk pengetahuan sumer, aper2 yg berkaitan adalah dari TUHAN yg menciptakan HATI mnusia. xder yg len melainkan DIA shaja yg mampu menerbalikkan hati itu. terpulang la pada sesiapa yg berkenaan tuh nk fikir/anggap aper kt aku. yg penting, aku bukan sperti yg ko sangke kan(sapa xtau!!!) xper la, kite tgok jer la nnt.... kuase yg maha ESA itu mengatasi segala.

aku nih xder la baik mane kan, tapi dalam aper jua keadaan, aku tetap menghargai sesiapa sahaja. xkire la awk tuh siapa dimata manusia, yg pasti awk tetap hamba pada PENCIPTA. kita nk cakap lelebey.... kang ader yg xsuke, menyampah pon ader kan. so ape2 pon kite tggu jer la nnt yer. walaupon penantian itu satu penyiksaan, namun kesan nyer cukup bermakne.

jujurnya, segala urusan yg "berkaitan" adalah kerja TUHAN, n xlupe juga usaha n doa ahli keluarga. x-pesiali my mum. biar la dalam bab nih my mum yg uruskan, putih kate dia, putih la kate aku, hitam kate dia, hitam la kate aku. cukup la selame nih my mum jer yg kena ikut kate/kehendak aku. tuk kali nih, demi perjalanan menuju kebahagiaan, mandat terbesar adalah dari my beloved mum. biarlah dia yg wat keputusan camner pon. aku tetap redha.

ok la, setakat nih jer..

No comments: