FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Thursday, April 26, 2007

:: My CaRd ::

“Mencari sang pencinta yg maha tulus kasih jiwa nye, maha agung setia nya. Adakah dia mampu ku miliki”- doa n impian seorang perindu malam. Yg hanya mampu berbicara dengan bulan, terang dmalam hari, hilang di kesiangan.

--biarla la bulan bicara sendiri, kerna blum tentu dia mahu menyapa kita--

Owhhhh tidak, aku da mule merapu2 nih, aper kejadah nyer sumer mende nih kan. hanya diriku sahaje mengetahui nya. Empunya diri selayaknya tahu, bukan nyer org len yg tau2 nk serkap jarang n speku sana speku sini. Mmg xbek tau!!! Kire nyer aku nih baek la erk?? Haruz la abek dari “korg2” tuh kan. har har har har...

--pungguk merindu, pada rembulan... bla bla bla~~. lagu NASYID keramat sebuah sek kt daerah langat.. HAAATUIH...*ops!--

Nih satu hal agik nih, jgn la puas ati kt org sane org ini(sambel menunjuk diri sendiri, hehehe) dia xder aper masalah ngan ko. Dia hny wat hal dia. Dia xder kena mengena pon ngan ko, sayangilah dia, peluklah dia(tempo CAHAYA CINTA) think positif guy!!! Kite nih sesame manusia tuh, kena la saling memahami(faaaaham la sgt kan!!)

Erm.. aper yg aku cakap kt atas tuh pon aku xtau. Sbb nyer citer sbenar kali nih is, ATM card aku xleh pakei. Sengal btul la. Kite da lame kering mering nih, dia boleh lak wat tebiat tym gawat2 kai gini. Kesal sungguh deh!! Maka nyer trus mengatur proses perbelanjaan dengan bijak, agar tidak **OVERDOSE** belanja.

--nih ke ghuper kad aku erk??? owh verangan jer laaaa.. so,nope komen!! huhuhuhu--

Card nih xder la rosak aper pon, dia kekdang leh pakei, kekdang meragam. Nk kate aku nih rajin wat **PE’EL**/ meragam... xder la plak. Aku nih sentiasa la COOL, xcaye Tanya la AWE. Ade ker penah aku nk HOT2 segala, xpenah kan AWE, xpenah kan….!!!(sambel angguk2 kan kepala). Kui kui kui kui

Da jadi cam nih, nnt ader la org piker bukan2, kate aku kemut la aper la. Kita xdela kemut mane kan, alaaaa stakat 2-3 hengget tuh, aper la sgt nk dkesah kan. kalo makan nasik kt umah tuh boley beras BASMATI, hidang steak daging segala. xkan la 2-3 hengget tuh leh jadi masalaaaaah, btul ngakk!!!

--demi menjage DIET **org2** tertentu, pemakanan yg berkhasiat amat la aku utama kan, nk six pax kate nyeh, semoga ngan BASMATI nih boley la erk menge*six*kan paxs hang tuh.**ops!!--

--sape nk DIET... lemak2 xleh makan sgt. kang xjadik plak pax pax kt abdomen tuh. da xleh nk ber**pesyen2** lagak kt depan mirror kan, hahahhaha--

Da la, kes card jer pon. sesajer nk memanjangkan entry. Huhuhuh..

da~~

No comments: