FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Wednesday, March 21, 2007

:: hanGin2 Af ::

[imej baru nih] salam sejahtera buat sesumer, bertemu kembali dtg arena memblog nih(oit istilah baru ker!!! kui kui kui)da lame daa xhupdate entry nih, walhal baru la 2 hari kan, camane pon 2 hari tuh 48 jam... lame tuuuuuuuh!! nk dekat 50 jam r jugak btul x?? hahahahahha. merepeka da mamat sorg nih... kang mule la ngan mende2 ntah hape2 ntah kang tuh...

[well u dont know me. kah kah kah kah]


bz ckit la 2 hari kebelakangan nih, kena wat report sane, meeting cini... waaaah!! tampak bz jer semacam.. yela maunyer xbusy, buzy body ader laaaaah... hehehehe.

xder la nih btul2 nyer bz la, coz dlm mase terdekat nih nk wat program yg smmgnyer aku n da gang nntkan... kalo ikutkan perancangan awl... da lame da settle, tapi apekan daya...kite merancang, DIA pon merancang dan sebaek2 PERANCANG... maka nyer kebaekan ketentuan itu adalah dari NYA jua...


abes bab tuh, masuk bab len plak... tapi yg sure nope KAK DEBAB erk... huhuhuhu(sape xtau!!!) ni mula lank citer abes sumer mende nih kan... br la 2 hari aku xhupdate kan... cam2 da org tny(nih bukan nk feeling diva ker haper erk!!!) nape xhupdate la aper la... kalo nk kate

"xkan la aku nih patjam nk melangut depan PC"


tuh da mmg ayat basi stereotype jawapan depa2 yg memblog kt msia... kalo cakap "bz" kang, mula la ader kate, org len cam xbz jer kan(camkenal jer ayat saper nih!!!)anyway, aku mmg nk hupdate but xsempat... nk kate bz x, nk kate x pon idak gakz(camne tu erk???) nk kate patjam melangut depan PC, mmg patjam la aku melangut kan... so kesimpulan nya, aku mmg ader skit Virus 'M' tuuuuh... waaaaaaaacHa!!


skrg nih kan tgh hot pasal af kan, so aku pon xder la kams** sgt nk ikuti mende2 nih... siap nih tuk nk tgok kt youtube la bagai, nk tgk diari la.. nk d.load sane, upload sini bagai... mane boley ketinggalan dlm bab2 nih...wahahahahha.

[tetibe ader sore]

"nadzeem... enta tuh da la student universiti yarmouk... jage la ckit perangai tuh... kite kena la jg imej kite sebagai pelajar yarmouk kan... xder la org(plajar2 JUST len)pandang kite nih laen jer(pandang serong la gamak nyer!!!)"

hammmmmmmmmmiik ko!! xke ko menyentap?? aku of coz la da imune kan. cbuk ngan nk jage imej n name dia bagai... universiti yarmouk nih tuk lindungan kaabah jer ker???!! cbuk nk jage bagai... ader ke aku melatc** dak2 kt cini kan.. ader ke aku ajak depa g PUB bagai... aku wat hal aku je la...xder nk usik bijik2** korg tuh...siler sedar!! perlu ke nk jeling2 bagai... ku jolok bjik mate tuh tau r... hengat bagus sgt ker ko kan!!!

aku tatap mau ikut af nih gakz, pedulik ape aku... konon xikut... padahal tym bagi ceramah/tazkirah/peringatan, kenal plak name itu ini... tau plak org tuh cam gituh cam ginih... felik btul aku... siap leh ngata agik org2 cam tuh... motif ko tau sgt bab2 nih(kalo btul ko xmengikuti, hohohoohhoho) jgn la semata kalo tgok tuh just skadar carik preparation tuk nk huha huha org tuh xbtul, org nih fasik bagai... ader fhm!!! nih name nyer carik pasal... bab kate pepatah org bangsawan(bangsawan la sgt kan!!)

"aku xusik juboq hang, hang jgn usik F**T*T aku"

settle masalah... kalo nk,wat cara diplomasi xtara hal.bincang2 boley.. nih tau nk men smash2 jer, baek nyer makan pelangkung ajorrrr...


back tuh AF tuh kan, mula la nk sokong sane, xskong cni... dr aswad(sgt hitam) till la abyad(sgt putih)hahahahha. memasing ader kelebihan n style tersendiri tuk jd penghibur... but yg mmg xder langsung tuh pon, ader jugak nih!!! ala2 org ulu jer aku tgok... org ulu2 pon, besh agik makcik ulu(drahsiakan name tempatnya) merhaban.. pitching tak kelaut,just kesungai jer... coz paling dekat ngan sungai... nafas xlarik, just terhenti jer(innalillah) kui kui kui kui... gaye persembahan mmg besh, ngan sanggul bersame sepit udang dikepala... costums mmg VASS... hahahahha.

[matila selingan katenyeh]


kalo dtanyakan aku secara peribadi, pompuan aku suke sore HELIZA, nih bukan sbb dia bertudung ker aper erk... just kagumi bakat, n suara yg dia ada/miliki.. syukur alhamdulillah. MILA leh tahan gakz sore dia nih, but name mmg kams** ok, carik la name komersial ckit!!!

laki lak... aku suke gaya n pembawakan DAFI n RIZAL. bg aku.derang nih mmg ader cara tersendri... nih aku nk take note ckit.. pas nih mula la kate aku nih GAY la bagai kan..coz aku minat n suke kt DAFI... ya allah, sempit nyer pala hotak org2 nih... so yg sape minat mawi tuh GAY jugak la erk... ker, x ibaratkan yg minat mawi tuh GAY sbb mawi muke dia HAZAB wa PARAH...RIZAL dia ader ala2 KAER ckit... sebijik pon muke derang 2 org nih.

tuh jer ko tuk kali nih...
cau~~

No comments: