FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Friday, January 26, 2007

:: MaLu ::

Huyoooo, tersentap aku kali. Mmg kaw2 nyer la sentapan nyer. Tghla kite nih bace paper tuk tau isu2 terkini. Tetibe ader lak tsentel satu artikel yg amat memalukan ‘institusi’ manusia lindungan kaabah nih. Mmg naek menyirap la darah aku kan. Wat malu jer!!! Awk tuh da la pegawai Jabatan agama. Dap dap dap, wat lak mende xsenonoh. Mmg cam syial jer ko kan.

Byk btul mende yg bmaen kt pale aku pas aku abes bace artikel tuh. Xtau la kalo org len kan. Nih aku just nk bg pendapat aku yg agakz m’lampau n t’lampau. Khas tuk pegawai lahanat tuh(matila,dicarinyer aku nnt sampai lobang jamban…!!)

  • Camner la usia baru setahun jagung tuh, leh jadi pegawai. Xtahan siot aku..<-matila pertikaikan gerak kerja kerajaan agama negeri.
  • Xkan la xder org len yg turut sekali ngan operasi tuh. Kate cegah khalwat, camne leh sowang2 lak. Dia nih ulama’ muktabar, atau umala’ murtabak???!! Hahahahaha
  • Ko tuh mmg bodo ko tau!! Mane xnyer, wat pe la yg ko suh minah tuh ‘oral’ ko nye anu . Kan kalo senang kalo ko gasak jer dia. Kuang2 dia trus malu sampi xtau mane nk letak mane muke dia. Baru la efisen ko nyer ugutan tuh. Bodo, bodo~~
  • Mmg pompuan tuh pandai(walaupon dia operator kilang) dari ko pegawai yang bangang.
  • Elok nyer, akak tuh geget jer mende tuh. Bia dia tau betapa ni3mat nyer dioralkan nyer tuh..
  • Nk ugut tuh, biar la yg berkaedah n hardcore(skali ngan tindakan). Kalo stakt ugutan camtuh, ibarat. Takutkan anjing ngan gaye nk baling batu jerk. Silap2 ari mmg ko balik yg kena gigit dek anjing tuh. N buktinyer, ko da silap ari bulan. Kan da padan.!!!!
##matilah ader org cakap

“hamboi ustad nih!!(aku ustaz ker???owh no, ok!!silap org) sampai cam tuh skali istinbad hukum nyer erk. Boley ker???”

##dalam setandan pisang blum tentu sumer tuh elok.

##terima aku bg pndapat camnih. Lambang org len penah bg kecaman hebat kt aku.

##wat u give u get back

No comments: