FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Thursday, July 01, 2010

:: green lite ::

Salam semua

Sekian kali aku hupdate. Bru ade mood nk mengepost! Ahakx.

Aku xamik summer, malas, xde kerajinan!!! Aq tidak segigih orang lain, nk mengadap keterikan matahari.

Kemana aku pergi xamik summer?! Aq xg aner2, ade je kt irbid nih…

Menunggu green lite from sumone I love most!!!




Seperkara aku nk share, bukan sengaja cari alasan, tapi inilah perasaan!!

Orang kate, aku da berputus harap.

Nk mengiyerkan. Seakan boleh.

Nak menidakkan. Sperti tidak.

Camne la ek?! Aku pon xtau… mungkin terlalu byk yg aku pendam slama nih, dan ini secebis dripadanya…




Yang perasan tuh, menegur la. Yang sejak azali xde ape2 minat tuk amik tau sal aq. Xdenye dia hapik… xkesah la ape pon!! Aku masih boleh ‘gembira’ ngan jalan n cara ini.

Trima kasih pada mereka yang sudi memahami aq… trima kasih tidak terhingga jua buat mereka yang mengkritik aq…

Sememangnye. Sejak dari dulu… adenye aq tuk dibenci. Jauh skali disukai… makanan caci, hidangan maki, ape la sgt dgn semua tuh… membesar jugak aku sampi ke hari ini~~

Keh… xde banyak. Ckit jer nih..

Da~