FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Thursday, August 20, 2009

:: tiada apa ::

Salam semua

Pecahan ombak...yang menyentuh pipi ini
Pedih rasa hati... bagai ditusuk panah duri
Dan kusapu... kerna kabur pandanganku
Dalam langkah... tarian cintamu

Huh!! 3-4 hari tak update entry. Tenet terDC tuk 2 hari. Kena PANAH PETIR katenye!! Penangan dok suka naw melangut depan tenet time ujan + kilat sabung menyabung!! Da kena keluarkan duit beli modem baru. Argh!!!! Habih duit den! Baik guno buek ghambut. Ahaha. Lopeh treatment. Ahakz!!!

Seperti sebelumnya, post ni berkonsepkan rangkuman cerita dan peristiwa seminggu.*matila malas nk update satu2 kan!!! minggu lepas merupakan minggu tough aku. mcm2 perkara berlaku. Aku naik runsing n pening aku. dlm erti kata lain. aku pon berase sangat berdosa ngan seseorang. Semoga dia memaafkan aku, Tuhan mengampuni aku. percayalah, xde niat aku merosakkan mane2 hubungan. Igt!!! Ape yang pernah aku kata dulu. Ia tak mungkin terjadi…

Jup2x… kesah sebelum nih belum habis lagi. Pasal pompuan GEDIK mintk kapel… ahakz! Sowie! Call u as gediq. :-p..

Sampai ke hari nih dok la ghajin naw sms n call aku. rimas, rimas, rimas. Kawan jer udah ler. Xkesah pon nak kawan2 nih. kalo sampei berkasih2, berkapel nih. sowie! Saye sudah berpunya. Ececece!! Ayat xley blah… yang xtahan tuh. Dia ley kata camni

“… alaaa u ni, I xkisah u dah der couple…scandal ley kan?...”

kaw gile x kalo camni?? Hurghhhhh!! Ape nih? nak sangat berkapel2 pon, xyah r g kat aku.. xterpengaruh dow aku ngan pujuk rayu mu itu. Sambil2 dengar lagu elly mazlien.

“…Tertutup sudah pintu hatiku
Tak usah engkau memujuk rayu
Biarpun berpisah nyawa dan badan
Sudah bersumpah tidak berdepan…”

Scandal aku xnak, ape tah lagi kapel. Cukuplah berkawan erk nak sangat kapel2 nih. ko g cari atau rayu kt jantan2 lain yang gile T*T*K, gile B*J*K. mungkin boleh jadi bile kaw mintx kapel camtuh. Derang terima mentah2… aku masih dengan diri aku. xmoh berpacaran. Selesa dengan kekdah bersendirian. Tak terikat dengan mane2 orang atau pihak. Apa jua aku buat. Tak ade yang peduli mahupon kesah!!! Aku nak BEBAS!!

Puas hati ngan jawapan aku?! atau masih lagi terhegeh2 nak memenangi hati aku??! xyah buang mase dow. Sian kat ko nanti. Nak senang citer, as rata2 orang tahu.. ( perkara berbangkit, n aku nak ingatkan balik) AKU GAY!!! <---- masih ingat lagi siapa yang kate aku camnih?? Nak tahu. Click kat previous post ( april ) entry2, menjelang KARISMA09… well, thanx atas ‘kate2 semangat’ itu. Aku gay pon, kaw kenapa??! Nak masuk 360?! Ahahahaha. Ley call tv3 ek..

Kesimpulannya, aku mmg xnak berkapel2 ngan minah nih.., not interested!!! DONE!!

Tough week

Tak tahu la aku… kenapa semua nih boleh berlaku. Da jenuh dan berbuih aku cakap. Aku sudah berpunya. Xboleh aku menerima mana2 cinta dah. Wah!!! Ayat cam kiwak!!! Camne erk nk explain mende cam nih, aku pon xfaham… last2 ader orang pandang serong kt aku. ok la, xpe… aku redha ngan semua nih. sakit mata memandang, berat lagi hati yang menanggung. Orang yang makan durian, tak sama dengan orang yang bau durian. Dat’s all

Bersambung… xley teruskan…

1 comment:

Anonymous said...

tgu la sape yg gedik tu tgu ako pulang nt tau la sapa nk kena hayun tuh