FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Saturday, July 18, 2009

:: promosi2 ::

Salam semua

Huh!! Semalam pas solat jumaat. Aku ke PWTC. Ngan FALAI… konon2 nye g exspo National Bumiputera Entrepreneur ( NBE ). Usahawan sangat aku kan. uhukz!!! Byk gakz ler booth yang terbuka kt exspo tuh. Antara yang menarik perhatian aku is booth yang supply cenderahati. Masih mengingati semarak AGM kt irbid. Anugerah pelbagai anugerah. Tapi ape ‘item’ yg dianugerahkan??! Junk food? Buah2an?? Kicap? Bakul pelastik( hamper)?? Tuk menutup mulut. Diberikanlah BUKU. Ilmiah sangat… sekali ngan cop rasmi MSD @ kedutaan. Itu jer laaa yang mampu!!! Dan terdaya. Ahakz… jangan maraaaaa!!!



Aku bukan pe, juz mahu mencadangka, bahawasenya kite belum penah lagi memberi penganugerahan kepada mana2 penerima dengan memberikan mereka TROFI… idea trofi & anugerah ni da lama da dicadangkan. Aku sekadar mahu mengulanginya kembali… dunia da canggih zaman da berubah. So, ape lagi??! Hehehe.



Biarlah yang menerima itu ada satu kenangan buat beliau (mereka). Bukan makan junk food. Air berkobanat segala. Buah2an2.. alih2 keluar jadi taik… plaques2 nih bukan lah mahal sgt pon… kita mampu perolehinya. Walaupon ia datang(diimport dari Malaysia). Kat Jordan ader ke??! Ahakz.. kt sana, design da memang ade… kat cnie design trofi kite boleh buat bentuk sendiri… all menurut costumer’s demand. Huhuh.



Hahahhaa. Aku promosi la pulak… ape2 hal… korang sendiri masuk la laman web mereka nih. CLICK HERE



--trofi simple yang MAMPU tuk di perolehi--


--simetri trofi--



No comments: