FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Monday, July 13, 2009

:: mungkir Janji ::

Salam semua

Dengan rase rendah dirinya, aku ingin memohon jutaan kemaafan kepada sesapa yang berkenaan atas kelewatan @ mungkirnya janji ku pada dia… aku xmampu berbuat ape. Antara aku akan terkilan atau aku terus menjalani hari2 aku di irbid.

Segala perubahan berlaku sekelip mata. aku menukar serta merta tiket perjalanan pulang setelah aku dapat khabar dari Malaysia. Sowie banyak2… aku rase serba salah sangat… tiket asal aku kalo ikutkan ade lagi baki 3-4 hari di bumi Jordan. Skarng??! Aku sudah bergerak pergi..

Pada yang dapat pesanan tetibe tuh. Mintak maaf erk… bukan niat xmoh gtau… aku serba salah sebenarnya.. well, aku da agak dah. Akan ade mende camnih… tapi aku cube simpan.. supaya hari2 aku tetap bersama kawan baik aku… sayangnya, kita merancang, DIA pon merancang… sebaik2 perancangan adalah dari DIA yang maha kuasa…

Sekian dari aku. sepuluh jari ku mohon kemaafan. Andai ade yang terguris hati & terkilan. Bukan niat nk luka kan hati sesapa. Anggaplah kelmarin dulu itu satu hadiah makan malam. Tiada ajal atau aral. Kita aku terus bertemu. Andai sebaliknya… doa2kanlah demi kesenangan aku yang telah mungkir janji ini. Agar tidak terud terseksa dik melanggar kata2…

Da~.. wallahua3lam..

No comments: