FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Tuesday, July 07, 2009

:: Lensa di al Haram p2 ::

masih lagi di madinah kota penuh kecahayaan... di berkati Allah, dinaungi langit ilahi... nih langit hakiki k.. bukan langit web tuh.*ops!!! sowie empunya laman... sesaje mempromo kamo disini. xsalah kan?! kew maw claim royalty?!! ahakz!!! =)


--boleh nannes weyh tengok masjid nabi SAW nih... reka bentuk dia... MAK DATUUUUUUUUUUUK!*ops! salah... MASYALLAH sebetulnya, ahakz... betapa kagumnya aku ngan arkiteknye... well, bukan arkitek tuh semata... kalo xde ilham atau maunah dari tuhan... xdapek gakz dia reka bangunan sechantek ini... kan??! kew aku salah bagi statement camni??!--


-- 1st shoot sejurus menjejakan kaki kedalam lobi hotel( hotel kewwww?!) cam motel jer.. xkesah laaa, as long ley berlindung dri kehangatan ketuhar... kire orait laaaa... thanx pada yang sudi snap pic aku... walaupon dia ala2 cebik muka jew bila aku suh snap pic aku.*ops!! matilaaa aku!!*... aku tau, ape2 pon keadaan. beliau mmg ikhlas & ihsan dalam setiap ape2 tuntutan, baik taklifi mahupon wad3ie. thanx again k--


--nih dalam masjid nabawi.. wing kiri kalo masuk dari main entrance. dkt2 ngan makam nabi... perlu lah aku bgi koordinat segala??!!miehahahhaa--


--dari jabal uhud sekali lagi... menginsafi pengorbanan para sahabat sanggup redah panas berdentum mempertahankan aqidah islamiah... kaw mampu??! sekali miss solat berjemaah pon xkesah.. ini kan pulak merenung perjuangan!!! ngaku dulang paku serpih sangat kan!! (^_^)...

No comments: