FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Wednesday, July 22, 2009

:: D & G ::

Salam semua

Semalam letey melayan orang gilak. Ahakz!!! Membohsankan… menuduh2 orang yang bukan. Tidak berasas & tak masuk akal jugak tuduhan yang dilemparkan… argh!!! Teruk sangat ke aku ni?? ( berkata sendirian ). Lain la kalo aku nih cam si IKMAL. Howt, cool & metro. smua mata memandang pasti nk kat dia. Aku nih?? ape la ade… aku hanyalah ordinary guy. Xlebey pon…

Ade ke muke cam aku ni nak berawek segala?! Apetah lagi nk merasa ape itu alam perKAPELan. Memang bertuah ar… orang xde market face… xde orang nk pandang. Ahakz!!!

Aku tulis pasal mende nih sebab semalam de main sms ngan sorang kawan ( kawan kew?!! ). Balik msia xsampai seminggu. Da macam2 orang kata aku. ngata ngan statement yang xbetul lak tuh. Ibaratnya aku nih cam PLAYBOY. Hey u!!! muke cam nih PLAYBOY ke??! Giler. Buta ke?!!! Buka mata tu luas2. Tengok siapa yang korunk dok perkatakan tuh. Orang cam aku nih. xde benarnya korunk canang semalaya ngatakan aku nih playboy atau ramai/byk scandal. Bohong jew semua tuh..

Xpenah lagi aku kua lepak 2-2an sejak balik ni ek*matila tipu!!*.. aku byk abiskan masa ngan dak2 shahalam. Xcaye ley tny dak2 shahalam aku. aku baik dowh.. xde buat mende2 terlarang nih. ahahahaha.

Xx bukan sbenar : Elop2.. ma dear. Lik mlysia xg taw. Jumpew kt pavi wat duno jer

Fred : Nedew r. da byk sgt kontek dlm phone. Ni ngah nk gtau smua org r ni. Xkn nk hebohkan dia sowing je. Haih~

Xx bukan sbenar : Lorrrr. Pewlu k nk gtaw all of them?!!!!!!!

Fred : Hey! Perlu ler. Da derang are ma cntct. Jgn nk ngade2. Smua org equal. Ahakz.

Xx bukan sbenar : Tdi kua ngan sapew? Jelesnye. I jdi paparazzi tdik.

Fred : Uhukz.. busybody nye. Sbuk hal org. xubah2 perangai. Huh!

Xx bukan sbenar : Wuteverrrrrr

Fred : Gediq… gelabah… annoying!!! Da~

Xx bukan sbenar : Try nk ubah topix ar 2. Dsr byk scandel. Xpenah nk setia. Keliling pinggang ngan scandal.. :-p

Fred : Weyh! Pe nih?! xde r. kawan jer. mlz layan. Da~

Smalam masa kat TS. Ader booth perfumes. Promotion la kekdahnya. Try bau D&G… argh!!! Bau dia mengingatkan aku kt seseorang tuh.. huh!!!*ops!! xley elaborate lebey…

No comments: