FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Wednesday, June 10, 2009

:: unSANGKArable ::

Salam semua

Nih aku sayang kt yarmouk nih!!! yehaaa!! Xsalah aku amik tiket balik lambat, dan xsalah juga kali nih aku amik konsep open tiket… inilah hikmahnya. Alhamdulillah!!!



Mengikut calendar univ. yang tersiar di laman web rasmi. Kelas sem pertama sesi 09/10 akan bermula pada 27th sept 2009. Akhir bulan 9. Ditambah pulekz dengan minggu add & drop. So, kelas sebenar akan bermula(amik attendance) selepas 3rd oct 2009. Ini bermakna, cuti musim panas aku kali ini adalah cuti yang terindah(indaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah la sgt kan!!).. xde maknenya… coz xdapat dinikmati secara beriya2. Kesimpulannya, MAMA sudah tiada!!! Apelah erti cuti aku kt umah tuh.. gayanya aku mmg akan menghabiskan cuti aku kt KL sepanjang hari… huhuhu.. paling best, MALAM MINGGU.

Ini adalah tulis arab ek kawan2. Atau dalam masyarakat kita. kita sebut sebagai tulisan jawi. Sapa yang xtau bace tuh bukan dikalangan ahli syurga la erk*matilaaa!!*. dok sibuk naw nk masuk2 syurga segala. Tapi bahasa sendiri xtau sepatah haram. Ape kejadahnya kan!! so, kalo da xtau ape2 tuh.. jangan berangan nk claim lebih hat kaw tu KOMPEM ke syurga ALLAH taala!! Ahakz

Sesapa yang xpenah nk sekolah HOTEL(funduk) itu. Matila kaw xtau ape yang tertulis tuh kan. ADE AKU KESAH!! Masih ade mase tuh belaja walaupon hanya sepatah dua perkataan. But, aku xberminat nk ajar korunk kat cinie*matilaaa kaw! Aku kekwat kannnnnnnnn*. nih baru namanya berlagak sejati. Nak sangat aku berlagak kan. nih la dia…(kaw jugeks yang mendoakan). So, perlu kew nk menafikan.. itu yang kaw mahukan kan!!! nah amik!! Aku MEMANG BERLAGAK. Puas??!



Setiap kalam kata2 dri mulut muslim itu adalah doa. Ko penah dengar x kata2 ucapan sebegini?! Atau masuk telinga capang kanan, keluar telinga capang kiri*ops!! gajah sangat!!* badan xberapa nk gems2. Tapi telinga quite caps2*ops!!!

Aku yakin, sesapa yg pernah sekolah arab tuh. Korunk hny tengok angka latin tuh jelaaaa. Atleast kan! boleh laaa, dri YANG HADO tau ape2 kan…

Sekarang ni tengah berkira2, adakah maw aku extend cuti hingga middle of oct.. huh!!! Hati ku kini berada diMALAYSIA(kuala lumpur). Kawan2 kt KL, ready semua… kita akan abiskan malam2 kita dign QIAM. Ahakz!! Masjid assyakirin itu memerlukan generasi seperti kita untuk bergerak membentuk sahsiah ummah.*ops!!! sahsiah katenye!! Matilaaaa*

No comments: