FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Monday, June 15, 2009

:: berTEGUR akhirnya ::

Salam semua

Alhamdulillah, Alhamdulillah.. Alhamdulillah… akhirnya, jagaku dipagi ini disambut dengan berita gembira. Syukur ya ALLAH. Walaupon, dengan hanya beberapa perkataan ringkas yang disusun bukan atas prinsip tatabahasa yang betul. Ia sudah cukup buat aku gembira(tatau camne aku nk menerangkan berapa cerianya aku dikala mata melihat screen laptop ni)

الحمدلله ربّ العالمين حمدا يوافي نعمه ويكافي مزيده

Aku tak kesah ape yang dirasakannya. Yang penting aku gembira. Mungkin orang kata ia sekadar tuk mengambil hati atau apa2 jelah yang berkaitan. Aku xpeduli semua tuh. Terma menegor itu sudah terealisasi. Senang hati aku. hanya DIA yang tahu. Melompat2 kegirangan hati kecil aku nih…

Kepada si dia… terima kasih kerna sudi menegur… akhirnya, boleh jugak aku merasakan seperti dulu kala(cam zaman per lak kan!!). sungguh pon itu bukan ‘teguran’ yang sebenarnya, ia memadai bagi aku. SEKURANG2nya, record sunyi selama 3 minggu itu telah dipecahkan… friendship forever… thanx god…

اللهم فرج علينا وعلى المسلمين أجمعين, اللهم لاتدع لنا ذنبا إلا غفرته ولا عيبا الا سترته ولاهما إلا فرجته ولادينا إلا قضيته ولاحاجة من حوائج الدنيا والآخرة إلا ققضيته يأرحم الراحمين

No comments: