FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Saturday, February 07, 2009

:: CluB ::

Salam semua

Amboi amboi amboi~ ( huh!! Memula da amboi3x nih ) sah2la aku nk buat luahan hati YANG PUAS!! Ape laaa, xder keja cari keja. Xder pasal. Nk memasal ngan aku. Haih!! Xfaham betullah aku.. seboleh la aku xmoh kaitkan kehidupan org dalam diri aku sebagai FRED!! Bukan nadzeem. Ahakz!! Nadzeem tuh kt tempat2 baik boleh r.. stakat sins city cengginih! Aku carry name FRED udah ler erk… senang pon aku nk carut hamburkan.. coz ats name FRED.. xder aku nk kesah!! Sperti biasa aku statement2 aku nih adalah dri aku. Bukan dpengaruhi oleh mane2 pihak!! TETAP! Nak kena bgtau!!

Semalam la empunya kesahnya.. bukan la nk cbuk mane2 tempat atau mase erk. Kenapa lah ader org sbuk2 nk criter2 pasal orang. Bersembang semeja adalah sekali dua… kira ngan jari pon. Byk yang lebih!! Blom masuk isi kaki CENGKAM lagik… tuh lagik r… claKUANG btul r.. mane pon aku jejak. Bkan ade kena mengena atau mengusik kamo wahai cik abang( adik ) sayang oi… nih mmg life style aku. Penah pulak ko yang bagi makan minum pakai aku segala. Sendri pon layan BUNDLE jer.. ader pulak nak tanggung aku yang konon2nya mmg BESAR kos saranya??! Huh!! Xyah laaaaa nk sebuk2..!!

Bukan skali dua… byk kali masalahnya!! Di ku terjah. Face to face ask!! Si*l nk menjawab. Senang sgt la ko nk mintak maaf.. sorry??! Huh!!! Wuteva!! Aku xmoh der sorry2 morry2 ko tuh!! Semudah meludah anjing je ko ibaratkan ngan perkataan sorry tuh kan!! eiiiiiYY!! Nk je aku hamun ko kat cnie.. hamun skali ngan nama2 skali.. biarlah orang tau, siapa diri kamo yang sebenar… KIWAK sgt!! Aku benci.. benci pada narrator puaka!! Yang xtau ape2. Men cakap jer..

Yer!! Aku mmg salute ats keprihatinan kamo/ko/awk tuk menjaga aku( konon2 nya!!! )… maklumlaaa, word selalu ko pakai tuk tenteram hati pendengar. ANAK YATIM!! Yaaaaa saye! Mmg aku anak yatim barusan 3 bulan segenap!! So whut??!!! Nk sedekah beras???! Nak hantar tepung?? Camnilah dia orang yg xder kasih sayang. Kurang kasih sayang!!! Nowonder la ader yg lost sini sane. Compang situ, camping cinun… MAMA aku tau ape yg aku buat. Dia pon tengah tgok ape yg aku buat skrg nih. So??!… ko ader tgok??! Or cakap ats angin!!! Tgok bru area2 surface… da kan men lagik judgement ko kan!! Siap heboh2 kan lagik… salah lak tuh!! Haihhhhhhh~

Selama aku kenal ko, byk mende yg aku cube tuk mempositifkan keHANGATan aku nih. Xder la kerna ‘salah’ satu dua ko nih. Aku mendelete selautan BAIKnya ko ngan aku & kawan2 lain.. keANNOYINGan kadang kala tuh mmg xyah cakaplah. Tuh biasa!! ( bagi aku!! ) puas hati ko??!! Rasional x aku nih??! ‘menerima’ ko walaupon aku BENCI n menyampah ngan ko… kim**************k r.. puas aku nk tapis2 mende nih!! Tapi makin sakit lak hati aku.. ko da mencarik kesetiaan aku dlm perkenalan kita yang bertahun2 lamenye.. ko tau x ape yg ko da buat??!! Nih baru ckit tau. Xkan semua mende aku nk letak kt cnie. Baru nk sedar diri.!! Common la dude… sama2 kita RASIONAL ok!! RASIONAL!!! Plzzzzzzz.. aku sayang ko!! Ko??!

Ok2. FRED.. cukuplah ngan carutan2 ko kt anj*ng buangan itu. Ahakz!! Ok.. ok.. ok.. aku tutup cerita kt cnie. Juz nak pesan satu mende.. len kali… plzzz la.. len kali.. xnampak( xtau ) ape yg seterusnya jgn nk buat satu cerita… pergi tgok depan mata idung serombong kapal.. then Tanya ape yang sebenarnya.. no SERKAP2 jarang!! Camnih ke kawan??! Selama nih, kita semua xder yg terus terang ker??! Ko cube gtau aku??! Semua boleh giv n take. Kenapa kali nih, ko buat si*l..?! kok yer pon baik sgt ko tuh. Perlu kern k canang jahat org??! ( jahat bgi ko lerrrr ) orang lain basic jer.. huh~~

Aper2 jelaaa… yang penting nih bkn jalan atau cara yg bisa buat kita saling annoying. Aku xpenah nk carik2 pasal tuk citer hal orang.. aptah lagik cerita kita2 yang dah lama kawan nih. PERLU ker??? PERLU ker??! So piker la sendiri erk! Nak diulang pon… da tua Bangka.. xkan tuh pon xder ckit matang tuk menilai. Mane prinsip RUANG dan PELUANG?? Hilang da erk??! Sejak2 berteman, berkenalan ngan sang MALEYKAT. Hilang trus prinsip RUANG dan PELUANG.. maleykay jenis apakah itu??!

Erm… k r.. xder makne nya nk truskan.. bukan niat nk carik pasal.. or bukak mane2 pekung. Sendiri mau tau.. k.. da~

No comments: