FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Sunday, January 04, 2009

:: kisah kentut ::


Seorang wartawan lelaki telah di tugaskan membuat liputan dan siasatan mengenai aktiviti kelab gay di Bukit Bintang. Dia di kehendaki menyamar sebagai gay. Wartawan itu dengan senang hati menggayakan pakaian dan cara seorang gay. Setelah seminggu mempelajari tingkahlaku dan gaya seorang gay, akhirnya pada malam minggu itu wartawan itu masuk ke kelab gay tersebut.



-- pic dri GOOGLE images --

Wartawan itu dipasang dengan microphone n camera bersaiz kecil bagi merakam segala aksi dan aktiviti di kelab gay tersebut. Setelah masuk wartawan itu terus menuju ke bar utama dan memesan segelas bir. Dia hanya duduk sambil memerhatikan gelagat-gelagat gay di kelab tersebut. Ada yang menari dan ada yang duduk sambil berpeluk-pelukan sesama lelaki.




-- pic dri GOOGLE images --

Wartawan itu merasa geli geleman melihat tingkahlaku mereka.

"Hai...sorang ke bro", tiba-tiba wartawan itu di sapa.

"A'ah, saya tunggu kawan saya. Tak sampai-sampai lagi ni", kata wartawan itu separuh menjerit kerana kebingitan muzik di kelab itu.

Tiba-tiba wartawan itu berasa sakit perut. Rasa seperti ingin kentut sahaja.

"Muzik tengah kuat ni bolehlah aku kentut ni", bisik hati wartawan itu.

Wartawan itu pun melepaskan kentutnya. Satu demi satu. Berturut-turutan. Tiba-tiba muzik rancak itu berhenti kerana DJ nya ingin menukar ke lagu perlahan. Sementara proses pertukaran lagu itu kentut wartawan itu telah di dengari oleh gay-gay yg berhampiran dengan wartawan itu.

"Eh eh... ada dara lagi la kat sini", ujar salah seorang gay di situ sambil memandang wartawan itu.

"A'ah lah... kat depan kita ada dara", ujar yang lain pula.

Semua gay di situ telah pergi mendapatkan wartawan itu. Semua wajah mereka menunjukkan keghairahan nafsu yang ketara.

"Saya bukan dara lagi la", ujar wartawan itu.

"Kalau dah tak dara kenapa kentut. Kuat lak tu. Sempit tuu...", ujar salah seorang gay itu.

Tergamam wartawan itu. Akhirnya dirinya di noda secara bergilir-gilir oleh pengunjung kelab gay itu. Menangis teresak-esak wartawan itu. Akhirnya nikmat kentut sudah tidak akan dapat dirasai lagi sepanjang hidupnya.

Moral kepada lelaki : Jangan kentut dihadapan GAY. AWAS!!


-- pic dri GOOGLE images --

Tambahan satu fakta yang dikeluarkan oleh e’ya selepas membaca artikel ini… dengan nada selamber jer dia kata… ‘…padan la pon.. hanya gay jer kenal gay…’. Aku setuju gakz la ngan statement beliau itu… huhuh..

So, perati2kanlah kawan2 korunk tuh… awek2 yang balak dia kononnyer ensem, jambu, sweet tuh… dengar2 la kentut balak korunk…either sempit or berdeBUSH skali keluar… juz nak memperingatkan.. jgn nyesal kendian hari… nnt da kawen pon takut2 ade prob umah tangga. Laki makan luar. Sape nk jawab dik oi~

Makan lua ngan BETINA ley tahan lagik… yang set2 'makan lua' ngan JANTAN nih…xdapek nk nolong dowh… make sure balak2 korunk tuh benar2 str8 ker idak… kalo xstr8 pon. Pepandailah buat penilaian sendiri.. diciptakan manusia itu berpasang-pasangan… kalo xsupport. Sape lagik nk bantu mereka2 yang kentut xsempit itu..kan~

Banyak da skrg nih… bawak larik pasangan idup orang… tuh yang masuk front page paper per… awk pompuan, bawak larik bini orang wat… mahu xngamuk laki oghang… buat hal betula… kok yer pon kan… padan2 lah… xyah la sampei meranapkan masjid orang berdosa tuh… patut2lah sikit… anyway, byk agk ruang n peluang msih terbuka luas tuk cari sinar dariNYA… jalan kearahNYA sentiasa terbuka.. biar sesame manusia xpernah nk beri ruang tapi tuhan itu maha ADIL n MENGETAHUI… duka hari ini. Bukan sengsara masa depan… gumbira hari belum tentu ceria akan datang…

Warna hidup sering bertukar ganti… aper2 kesalahan pon, ader peluang tuk kembali ke pangkal jalan… antara kita nak ngan xnak jer menyelusuri jalan itu… mehnah2 ranjau mmg perit tuk dilalui.. tapi… hasilnye cukup LUMAYAN sekali..kah kah kah

Cukup sekadar ini…

No comments: