FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Saturday, November 01, 2008

:: maaf dri mu ku pinta ::

Salam semua…

Dedikasi post ini adalah to sumone yang selama nih byk tolong n support me in wuteva keadaan yang aku buat, lalui, rancang, n rasa. 1st of all dis a not satu ampuan yang aku buat. Malah ini adalah tulus dri hati aku… kerana aku telah menghancurkan semangat, diri, n hati dia. OMGness!!! aku sendiri buntu da nih, serabut n xtau nk buat ape dah… since dia said. “Aku merajuk followed by word BYE”. It’s really made me…….(xtau nk describe camne) eiy!! Bersalah nye aku ngan dia…



Semalam aku dpt belajau sumthing yang sgt besar makne nyer. Mean, selama ini tag “ xder makne nyer” adalah virus. Ia memakan diri aku sendiri. Aku kena realize dat… tidak semua perkara yang kita alami, kita akan share ngan orang yang benar2 ader ‘bond rasmi’ related with us, apetah lagik yang xder kena mengena kan!!! … mungkin ia merupakan satu perkara yang perlu diberitahu atau akan diketahui pada masa yang benar2 ia perlu direvealkan. Erm… ntah laa.. aku serabut nih!! Xtau ape yang aku tulis skrg nih…


However, aku ngan rase penuh rendah diri n takzimnyer memohon jutaan kemaafan kt anda. Sekira ia benar2 made u hurt… I dun meant dat anyway… aku bersaaaaaaalah sgt!!!. Guyz tolong aku, I dun want to loss dis great person I ever met. Seriously, aku xkan biarkan kesalahan ini menghilangkan TERM dat we called as ‘FRIENDSHIP’


Dengan name ALLAH… aku xbermaksud nk melukakan hatimu. Xkesahlah ape pon, aku akan anggap u sebagai kawan, teman dunia akhirat… once I got sumthing, I never let it go… u’r one of them… sorry.. sorry. Sorry. Aku tahu, kemaafan bukn semudah menaip, melafazkan. Tapi ini yang termampu. U know dat u’ll hate to face me. It’s ok… aku terima ia dengan terbuka. Risk on my own. Thanx kerana telah mengajar aku sumthing yang most valueable… FRIENDSHIP 4 ever… god bless u…


No comments: