FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Wednesday, July 09, 2008

:: kancing ::

Salam..

Bersiaran lagik kita… huh!! Kali nih dari hutan lipur berlibur2ran sesame teman2 tatkala kecutian nan singkat lagik membohsankan.. ke hutan lipur setelah semalam nyer hujan lebat xhengat dunia. Ala2 banjir besar jer aku rasa. Xleh tidow weyh!! Memandangkan takut ader sumthin yang unexpected happen.. yerlaa. Orang melayu kita kata, si kan paying b4 ujan.. si rihanna lak, xhujan2 selalu ngan payung nyer*ops!!

Anyway, bergerak seawal pagi. Jam 830.. nih smua gara2 aleep..kan men lagik suh kita siap awal.. last2. menggigit gigi jer la aku ngan aza. Huahahah. Kul 830 la sgt kan!! In da same time, da timing pon semi2 terbabas. Aku pon aper lagik!! Babas kan laa mase2 itu. Kuikuikui. Aku kan yang dpertua, bju nk pilih lagik. Makeup nk bawak lagik aper semua.. merasa la ko menunggu aku.bowley!!!

Kesimpulannyer, aku yang lambt ni(paling lambt kt shah alam) mmg xder kesan langsung kt tentative perjalanan. U know y??! bcoz ader lagik MR PUNCTUAL yang lebih ‘awal’ n melampau2 awal2 nyer..larikkkkkkkkkkkkkkkkkk!!**

Dunia nih karma… da ko bgi aku menunggu kan. Siap la kaw!! Aku buat sumthing yng mmg korunk makan hati jerla ngan aku ni.. tggu pulak aku makan. 2 nasik lemak, satu roti canai kosong, ngan teh tarik twice altered. Bru la ader rase, kalo x… xtau nk kate aper. Nk sampei aku maki kot orang tua tuh… baru boleh buat air betul2.. hihihi

Dri sunway(tggu org kt sana) kami jalan ker kancing sekitar jam 1030 pagi. See, 2 jam kaw!! Dri shah alam ker sunway bkn la lama mane pon. Tapi dak2 nih ley amik mase sampei 2 jam n lebih!!! Erm… xder komitmen in time langsung. Kannnnnnnnnnnnnnnn!! Tarfik jam tuh xyah masuk kan laa, xder pon jam sampei 2jam.. juz stuck sat kt rounabot persiaran. Yang len lancau jer jalan nyer.. huhuh

Jalan punya jalan. Kami ikut jalan tun razak to reach there… jalan dalam. Yang dak2 len. Ikut hi8 way. Cepat katenye.. xper laa, derang ngan jalan derang, kami ngan jalan kami. Lakum deenukum,wali yadeen…boleh konsep camtuh??! Matilaaaa.. pokoknya kok sampei deyh haluan yang ditujuin.. bkn nyer sesat sesesat alam.. sapa xtau!!!

Ader la kt ctu sekitar 6 keta. Dalam 20++ org.. most of them aku xbaper kenal. Baru 1st time jmp. Tapi xper, kita rakyat n masyarakat majmuk yang muhibbah. Layan jer semua orang, tanpa diskriminasi kaum yang sejati.. huahahaha.. kawan jer la ngan semua orang. Buat per nk pilih2 bulu segala.. cam la ko tuh bguz sgt nk pilih2 kerabat segala.. haaatuih!!

Pas mandi manda sakan… jejalan lak kt OU, damansara.. carik makan setelah kepuasan mandi.. wajib mandi pon iyer gakz!! *ops!! Sapa xtau.. kuiukuikui. Air sungai kan antara air2 mutlak. Suci lagik menyucikan. Hehehe. Seb baik mandi. Xmandi karang, nak solat asar berjemaah camner lak… tul x?! kuikuikui

Kt OU, aku makan nasik pattaya special. 2 in 1 konsep nyer.. pattaya + paprik. Ngan air fav aku ever. Mango ice blended.. hurmmmmmmmmmmmmmmm.. sedap sgt.!! Thanx god. Atas nikmat yang telah ENGKAU kurnia kan. Rezeki itu berada di mana2 sahaja. Huhu. OU boleh ader, kt PAVI leh ader… TIMESQUARE ape tah lagik kan..tempat xmoh kalah nih.. huahahaha

p/s:: pix xdpt nk upload..coz kenapa ntah ngan blogspot nih.. hanjz sgt! Kang petang aku try upload pix lak erk..

No comments: