FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Thursday, July 03, 2008

:: 27hb jun 2008 ::

27hb jun 2008…
(malam kedua selepas sampai msia… hari jumaat malam)

Sori xtersalah publish post… patutnyer ikut turutan hari.. coz terlalu excited sgt nk publish post… yang latest nyer da terkebawah.. huhu.. so, yang nih adalah yang sebenarnye.. cume yang 0207 nyer. Terkebawah. Yang len cam biasa …

Gambar2 aku sekitar pavilion b4 lepak kt starbucks & planet Hollywood. Ader orang tuh flirt kaw2 nyer.wah!! tidak.. aku xlayan occay. Coz aku jalan2 nak ilangkan pewnat dok dlm kapal terbang, bukan melayan gewdiq xmemasal.. huahaha


--pintu masuk pavilion, ader 4 pintu masuk. if not mistaken.. each entrance ade nama tersendiri... aku pok lupa name hat pintu nih.. tym nk balik baru terperasan.. hehehe--


--home in english. addar in arabic, rumah in malay. jia in chinese.. betul2 depan pintu masuk--


-- jenama barangan katanya, xlama lagik ader nama NADZEEM lak.. ensyallah--


--puas kt area pavilion... aku gerak jalan2 ke JSI... xtau la wat per kt ctu... menghabiskan masa menunggu mak datin yang LAHA lambat*ops!!--


--da road is not taken.. xtau nk g mane.. aku keliru... coz yang aku tahu juz jabal amman, jabal hussin. n simasani jer..huahahha*kekwat mode**--

No comments: