FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Tuesday, June 10, 2008

:: summer bowling p3 ::

Huh..memang best kan ranking tuk top 20 tuh??! Xder maknenye~ sebab x menepati sasaran yang diinginkan, sungguh mengecewakan. Aku tang game yang ke-4 slack laa, juz dpt 118 jer.. nih gara2 ader pin puaka dan tym break la nih. Kalo buat direct ja wif out tym break. Aku boleh menumpukan perhatiaan terhadap permainan. Nih ader ker tym break sampai satu jam lebih!! Igt ape… sengaja jer menghilangkan konsentrasi aku. Huahahaha(walhal awk yg tetapkan tempoh mase rehat. Matilah carut diri sendiri.bowley!!!)

Pas aku update jer ranking nih, trus ader yg menuju masuk tgok kot2 dia tersenarai ker idak dalam kategori TOP2 nih… walaupun kan!!*ops!! Akta rahsia peribadi. Mane ley nk bongkarkan orentasi. Miehahaha(bak kate org tuh) sape la kan… kok yer pon takut sangat, jangan la berumah ditepi pantai.. kuikuikui

Owh ok, xyah la citer bab2 peribadi tuh kan… so nak ceritanya sekrang nih penyertaan 2008 summer bowling tournament. Sambutan yang ala2 suam2 kuku pada peringkat awal pengiklanan. Namun pas aku jelaskan bebrapa konsep n teknik terbaru perlawanan. Sambutan boleh la dikatakan memberangsangkan. Dan2 tuh gakz. Ader yg terkial2 cari ahli2 team. Walaupon yang ado!! Aku pon beh kurang gakz. Xkan la dalam byk2 medal yang dipertandingkan tuh xder yg sangkut kat aku kan*ops!! Over nih!!

So, aku pon same gak la nih, atur percaturan tuk create a strong team. Maklumlaaa, ader 2-3 team lain yang pernah beraksi tym winter arituh, rata2 menampilkan muka2 lama. Juz 2-3 org jew pendatang baru dlm team derang. Mak kate orang kat TB sebelah nih.. mencik katenya. Walhal dia sendiri xmen kan!! Huahahaha --> merujuk statement orang jauh di sana…

Permulaan, mmg nk jew aku tunda tournament sampei aku balik nnt. Bile pikir2 balik… dah kita nk buat sgt kan. N ramai plak yang dah anta nama pemain. Nak xnak. Kena gak laa buat b4 masing2 mengerjakan ibadat umrah.. huuh!! Layanan hiburan duniawi b4 menyahut lambaiaan kaabah katenye. So REDAH JEW LAAAAAAAAAAAAAA..

orang2 kita kat msia, kalo kate nk g umrah or haji(tanah suci/haram) kan main lagik la malam nyer meraung2 bagai nak rak, mohon keampunan. Takut xnampak kaabah or sesat kat sana.. so, semayang tobat lah kekdahnya sepanjang malam. Walhal esok pagi2 buta dah nk terbang nih.. itula dia mitos orang2 melayu kita. Banyakn sangat bace majalah2 tabloid. Bab2 kurapat n tahyul nih. Bgi la kt orang melayu.. mmg hebat!!!

Bukan solat2 hajat, taubat nih. Tiap2 hari ker?? Xder tang nk g tempat2 tertentu baru terhegeh2 nk cari sejadah segala. Tuh namenye, nak berak baru cari lobang, xjmpa lobang, berak la dlam seluar. Kulu kilir ngan ‘bebanan’ itu.. xke satu yang memalukan… malu ngan PENCIPTA. Selama nih xder plak nk pikir taubat2 segala, nih nak tuh barulaa terkial2… huh!! Pewnat sungguh jadi manusia yang camnih… xder g tanah suci, xder taubat la gamaknya… hehehe

Owh. Bercerita pasal bowling termasuk la bab umrah nih kan… yerlaaa, kawan2 pon ramai yang dah gerak ker tanah haram semalam. Esok pon ader yang bertolak ke sana katenya. Makin sunyilah bumi irbid nih.. yang xdpt g umrah pon xkurang hebatnya. Kan men lagik hah kesana, kemari.. enjoy sakan bagai nak rak.. xder halangan nak berenjoy2an katenye. Kalo kt ‘ sane’ tuh, payah ckit. So xdpt g nih, baguz gak. Dapat aku jalan2… huahahah(aku kata mende yang benar erk..)sapa xtau!!

Ermm then, ader gak yang agak kuciwa, sebb xdpt g… maklumlaaa, da shopin sakan nih, beli baju baru. Beli beg baru segala. Tapi last2 dapt tahu xdapt g. huh!! Berderau darah.. macam2 dah buat nih. Tuka duit berjuta2, sayang nyer xder rezeki.. anyhow, xpe laaaa dik oi, ader rezeki lain, mase ader boleh pergi lain kali. Xlari baitullah tuh dikejar.. lain ko sendiri yg putus asa ngan cabaran2 camnih kan… huhuhuh

No comments: