FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Wednesday, June 25, 2008

:: juz a little words ::

salam...


wah kan men malgik kan skrg nih.. mengcoundown2 segala.. walhal xder ape pon sangat. juz beriya jer kan men, huahahaha... anyway, dat shows my excitement*matila ejaan!! aku xsaba2 nih nk blik msia.. ader byk deal ngan org itu org ini..huahaha. tuh semua kena claim tau.. mane leh nk men halal2 jew. janji tetap janji. kata wajib dikota... walaupon!! airliur tuh free, namun it's gonna pay off.uhukx!!!





k, sekali lagik... asal aku jew. mesti ader prob. xtau la itu sebagai cabaran untuk aku matang dalam menangani permasalahan or skadar mmg aku nih sumone who is careless more. ader jer mende yang xkena sana sini... mencik sangat!!! since balik msia 1st year last 2 years... fligth delay laa, seat xder la.. reservation xsampi kt kaunter la, aper laaa. hanjzzz betul semua statement2 ittiew...LAHA jer kan!! melunturkan semangat dan jiwa betulk. kuikuikuikui





xtau la, itu ader hikmah nyer la tuh*tetap hikmah kan* da xder modal lain dah* hikmah jugakz yang dia nak.. miehahaha. xkan la xtau yang kita nih dok bumi anbia. istilah2 islamik itu haruzla dikuasai, kang ape plak kate set2 janggut berjambang kt msia tuh... dok negara pak arab kep*m, tapi xtau guna/xleh guna words or term islamik & religous.. hehehe




tuk sekian kali nyer skali lagik.. aku nk mintak maaf kat my beloved OSMATE.. huahaha.pasal insiden pagi tadi.. n awe jangan g tau camne leh jadi insiden tuh tau... aku xsengaja.. heheh. maklum laaa teruja la katakan.. hehehe. memang xterpikir pon.. tau2 dah 'terjadi'..


k la, juz a simple post...kang sambung lain...


P/s :: mane la borang2 penamaan calon nih.. xsaba2 lak nk letak nama sendiri.. huhuh. walaupon!! kate nk cemerlang melalui pembaharuan(ejaan dalam kertas iklan PEMBAHRUAN)bowley!!!


kalo benar nk buat p'baharuan n cemerlang.. aku cabar!! kita buat manifesto bgi sesapa yang bertanding.. aku xder hal nyer laa. berani la weyh mahasiswa2 sekelian.. sampei bile lagik nk kita merealisasikan pengantarabangsaan minda mahasiswa??!! fikirkanlah... huhuhu


No comments: