FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Friday, April 25, 2008

:: belatuk, BAYAN, beruk, RAJA & gundik ::

Since aku join daily horoscope says. Byk la membantu memotivetkan aku as down as I am.. thanx GOD... thanx jua kt pengkaji ilmu tuhan nih. xder mende la selain kajian bintang ini yang aku suka. Coz ia melibatkan personality & pesona diri. Aku ngan kepercayaan aku. so any thing else??! Sile beri ruang untuk aku. jgn buat aku lemas. FULL STOP<- to whom may it concern MORE!!

Title daily horoscope hari ni adalah “…Remind yourself to slow down…” . ala2 tau jer aku nk get AGRESIF tika nih, terus dpt warning awal. Huhu. Trus ilang ckit dat feels. Pas bace tuk yang hari nih nyer isu kandung. Aku terkedu.

“… Owh ok!! Fine.. btul laa. Aku kena slow down ckit. Jgn terlalu nk kan sumthing yg bukan dlm bidang kuasa kita. Dan kita kena realize yg kita nih kan sgt terhad. Wat la nk lepasi batasan segala, nnt mula la kate GIPANG or mahu CAri PUBlisiti. Fine dude!!!...”

Mmetik kate seseorang jua,

“…he’s too optimist. Some times killing himself…less realistic”

Thanx buddy. U’r da great friend I ever met. This is not a issue. Yang point is, u da buatkan I tau ape yg perlu untuk diperbetulkan…. Dalam erti kata lain. Dia nih mmg suka dok perati jer aku(part time dia gamaknyer kot!!! heheheh) setiap gerak geri aku. aku di mark kan. either 10 or 0. Ala2 judges la nih. ok la tuh. name pon KB kan… hehehe

Wut was they says bout Geminian(aku) today :-

“… Friday, Apr 25th, 2008 -- This could be a great day for contemplation, but you won't be able to learn how today if you haven't already practiced. You might feel too restless to hold still for long, making it difficult to gain much benefit from meditating. In any event, remind yourself to slow down. Life is not as confusing or as complex as it seems…”>> kopipes jaa << style="font-style: italic; font-weight: bold; color: rgb(153, 255, 153);" size="3">*ops!! Hindr*f…

Byk sgt yg mengganggu dlm mggu nih. tapi xpe. Aku haruz la tabah ngan ape jua yang berlaku. Dan aku jua kena yakin dan tekad atas ape jua keputusan yg aku putuskan.

Sejak belatuk dapat kawin,

bayan pula meradang- radang.

Sejak beruk jadi pemimpin,

Halal haram di makan orang.

Percaya atu tidak itu terpulang. Biar kurang berkata dari terus meluap2kan rasa. Ruang masih ada untuk berbicara. Xtau la kalau dah ditutup dengan sengaja. Iyer kata aku iyer lah. Tidak kata aku TIDAK lah. Buat ape nk kita terhegeh2 merafak sembah.

Ibarat gundik menari di istana,

Siang malam memenuh rasa.

Siapa boleh membantah kata,

Kerna dia ‘raja’ mulia.

Wallahua3lam….

No comments: